خبرگزاری کار ایران

مدیرکل ورزش و جوانان استان:

خانه جوان قزوین اوایل سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۵۹۵۸

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین گفت: ساخت خانه جوان درحال انجام است و از محل سفر رئیس جمهور مبالغی برای آن درنظر گرفته شده و برای این پروژه با کمبود اعتبار مواجه نیستیم و اوایل سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، عباس علایی مقدم در نشست خبری که ظهر امروز در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد، گفت: 90 برنامه به مناسبت هفته جوان در سطح استان برگزار می‌شود و نشست سازمان‌های مردم نهاد جوانان و تجلیل از جوانان برتر سال را خواهیم داشت که 13 جوان برتر سال‌های 1400 و 1401 به همراه یک خانواده شهید تبا استاندار تجلیل می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین در ادامه با اشاره به وضعیت فوتبال در استان عنوان کرد: در لیگ یک در وضعیت خوبی قرار داریم و مسئولین کشوری در مسابقات حضور می‌یابند و با ورود به لیگ برتر به حوزه گردشگری در استان کمک می‌شود.

این مسئول افزود: تمهیدات جشن قهرمانی درحال انجام است و برای لیگ برتری شدن برنامه ریزی شده و در لیگ برتر حضور بانوان را هم خواهیم داشت، در حال حاضر بازی حساس ما با سایپا است که در تهران برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: با صعود به لیگ برتر برای استان برند سازی می‌شود؛ البته قبل از آن باید نواقص مجموعه ورزشی آزادگان حل شود تا میزبانی‌ها را در استان داشته باشیم، زیرساخت‌های تیم هم مطرح است، درحال حاضر شمس آذر با کمترین رقم ورود کرده اما بهترین نتیجه را گرفته است و این به خاطر همراهی مجموعه تیم است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز