خبرگزاری کار ایران

موافق وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان:

گروسی: برای دور نگه داشتن ورزش از فساد به گودرزی رای دهیم

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۰۷۸

مطالعه کارنامه و برنامه‌های آقای گودرزی متوجه می‌شویم که ایشان هم کارنامه مناسب و هم برنامه‌های مدونی را در این خصوص دارا می‌باشند که دیدگاه‌های رئیس جمهور و مقام معظم رهبری جملگی در این برنامه‌ها گنجانده شده است.

عضو فراکسیون ورزش در مجلس شورای اسلامی از نمایندگان خواست برای دور نگه داشتن ورزش از فساد به وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان رای قاطع دهند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حسین گروسی نماینده مردم شهریار، قدس و ملارد، در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی در موافقت با وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان طی سخنانی گفت: در هر کشوری که به مسئله جوان و جوانان درست رسیدگی شود آن کشور در زمینه موفقیتهای بزرگ ادامه راه خواهد داد.

گروسی با تاکید بر اینکه محور توسعه در هر کشوری نیروی انسانی آن است، گفت: هزینه در ورزش نیز باعثبهره وری در اولویت‌های اقتصادی است.

وی در دفاع از گودرزی افزود: با مطالعه کارنامه و برنامه‌های آقای گودرزی متوجه می‌شویم که ایشان هم کارنامه مناسب و هم برنامه‌های مدونی را در این خصوص دارا می‌باشند که دیدگاه‌های رئیس جمهور و مقام معظم رهبری جملگی در این برنامه‌ها گنجانده شده است.

وی با اشاره به سوابق تجربیات وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان گفت: ایشان هم در بحثعلمی و هم در بعد عملی مربی درجه یک ملی در رشته کشتی و مربی درجه ۲ در رشته والیبال و مربیگری در فدراسیون را در کارنامه خود دارد. همچنین مقالات متعددی را در این خصوص تعیین کرده و در زمینه تربیت بدنی دانشجویانی را تربیت کرده که امروز در عرصه ورزش استاد هستند.

گروسی ضمن اشاره به جلسه روز گذشته مجلس با گودرزی وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان گفت: در جلسه دیروز ایشان به تمام دغدغه‌های مورد بررسی نمایندگان پاسخ دادند و در زمینه انتصابات نیز به نمایندگان اطمینان دادند که از افرادی استفاده کنند که به لحاظ اعتقادی و علمی دارای چهره‌های شاخص و انقلابی باشند.

این نماینده مجلس در پایان دفاعیات خود از گودرزی ضمن اشاره به در پیش بودن مسابقات جهانی و آسیایی ابراز امیدواری کرد که هر چه زود‌تر تکلیف این وزارتخانه مشخص گردد واز نمایندگان خواست برای دور نگه داشتن ورزش از فساد به وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان رای قاطع دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز