خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر راه و شهر سازی در امور راه روستائی:

پل های نیمه کاره، باعثقطع راههای ارتباطی می شود

asdasd
کد خبر : ۲۲۴۲۰۱

آسفالت راه استان از حد نرمال پایین‌تر بوده که اگر این وضعیت که دشت‌ها آزاد شود می‌توان امکانات بیشتری به روستاهای ییلاقی برسانیم.

۲۰کیلومتر ازپروژه‌ راه روستایی شهرستان بابل افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان بابل، با حضور معاون وزیر راه و شهر سازی در امور راه روستائی، نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل راه و شهرسازی مازندران و معاون استاندار و فرماندارویژه شهرستان بابل پروژه‌ راه روستایی طغان، آرد کلا، تجنک، دونه‌سر، آهنگرکلای بزرگ، گله‌محله، آقاملک و بالاگنج افروز با مشارکت ۷۰ درصدی مردم و ۳۰ درصدی دولت و به طول ۲۰ کیلومتر افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

معاون وزیر راه و شهر سازی در امور راه روستائی در این مراسم اظهار داشت: در این فاز ۱۴۰ کیلومتر از راه‌های روستایی استان در دست اقدام بوده که سهم شهرستان بابل ۶۰ کیلومتر بوده که امروز ۲۰ کیلومتر آن اجرا شد.

حسین میرشفیع ادامه داد: انشاالله بتوانیم به دلیل مشارکت خوب مردم منطقه اختصاص بیشتری به این شهرستان داشته باشیم.

وی بیان کرد: درباره برخورداری روستاهای محروم از راه مواصلاتی نیز امیدواریم با وجود نگاه مثبت رئیس‌جمهور و مجلس بتوانیم تا پایان برنامه پنجم شاخص برخورداری روستاها را به ۹۵ درصد برسانیم.

این مسئول اذعان داشت: آسفالت راه استان از حد نرمال پایین‌تر بوده که اگر این وضعیت که دشت‌ها آزاد شود می‌توان امکانات بیشتری به روستاهای ییلاقی برسانیم.

وی گفت: یکی از معضلات این مناطق موضوع پل‌های نیمه‌کاره است که در روستاها وجود دارد و سبب قطع راه‌های ارتباطی می‌شود تقاضای ما از ستاد بحران استانداری مازندران برای اتمام این پروژه‌های نیمه‌کاره تخصیص زودتر اعتبارات به این بخش است.

در ادامه، معاون استاندار و فرماندارویژه شهرستان بابل نیز اظهار داشت: شهرستان بابل دارای یک‌هزار کیلومتر راه روستایی است که ۶۰۰ کیلومتر آن آسفالت شده است اما همین راه‌ها نیز به مرور زمان و کنده کاری‌های انجام گرفته نیاز به روکش آسفالت دارند.

رجب ملائی رئیسی افزود: به دلیل مشارکت مردم بابل در انجام پروژه‌های راه این شهرستان به عنوان نخستین شهرستان مورد بازدید معاون محترم وزیر راه و شهر سازی قرار گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز