خبرگزاری کار ایران

نماینده قزوین، آبیک و البرز در مجلس:

پروژه‌های عمرانی به پیوست فرهنگی و اجتماعی نیاز دارد

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۱۷۵۳

نماینده قزوین، آبیک و البرز در مجلس گفت: اگر در پروژه‌های عمرانی و اقتصادی مانند برج تجارت پیوست‌های فرهنگی و اجتماعی داشته باشیم و مراقبت کنیم هم می‌توانیم تجارت سالم، پیشرفت و اعتلا را داشته باشیم و هم می‌توانیم با خیال راحت خانواده‌ها را برای خرید به این مراکز بفرستیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، فاطمه محمدبیگی در برنامه افتتاح پروژه‌های شهرداری که به مناسب روز شهردار در برج تجارت برگزار شد، گفت: در کهن دیار قزوین درحالی برج 125 متری را افتتاح می‌کنیم که مردم ما بیش از هر چیز به امیدآفرینی نیاز دارند و منتظر شنیدن اخبار خوب از خادمین خود هستند و چه چیزی بهتر از افتتاح 79 پروژه بسیار مهم و ارزشمند که عمدتا در جهت راه‌گشایی برای مردم، در راستای خدمت به مناطق محروم و تکمیل پروژه‌های نیمه تمام و سایر موارد است.

نماینده قزوین، آبیک و البرز در مجلس ادامه داد: بیشتر این‌ها پروژه‌هایی هستند که ما از سنین قدیم منتظر افتتاح آن بودیم و گاهی ناامید می‌شدیم که نکند این پروژه‌ها هرگز به افتتاح نرسد؛ اما امروز با تلاش جهادی به سرانجام رسیده است.

وی بیان کرد: روز شهادت شهید باکری روز شهردار نامگذاری شده، این روز را تبریک می‌گویم، اگر روزی شهید باکری با منش خود نشان داد که شهردار و شهیدی جاودانه در میان ما است، امروز شما با این اقدام جهادی نشان دادید که همرزم این شهید هستید و یادگارهای شما و خود شما در میان مردم جاودانه خواهد ماند و با این کار نشان دادید مردم ما با بصیرت و امیدواری بیشتری باید حرکت به سمت پیشرفت و اعتلا را ادامه دهند.

این مسئول عنوان کرد: چقدر خوب است در کنار همه پروژه‌های عمرانی که افتتاح می‌شود بلافاصله پیوست فرهنگی و اجتماعی هم تدوین و ابلاغ شود؛ زیرا ما درحال حاضر می‌بینیم بسیاری از پروژه‌ها با هدف اقتصادی و خدمت به مردم افتتاح می‌شود اما بعضا اتفاقاتی در پروژه رخ می‌دهد که در ادامه راه هدف اولیه را تامین نمی‌کند.

وی ادامه داد: برج تجارت برای قزوین و کهن دیاری است که  به عنوان چهارمین شهر مذهبی کشور معروف است و خانواده‌های قزوینی به رعایت عفاف و حجاب معروف هستند، متاسفانه رصدهای ما نشان می‌دهد در سطح کشور  بسیاری از مسایلی که در حوزه اصناف اتفاق می‌افتد و رعایت‌هایی  که به لحاظ فرهنگی و اجتماعی و سبک زندگی اسلامی‌-‌ایرانی در برخی مراکز تجاری صورت نمی‌گیرد عمدتا به خاطر نداشتن پیوست‌های فرهنگی و اجتماعی است.

محمدبیگی ادامه داد: خواهش می‌کنم سازمان فرهنگی و هنری شهرداری در این حوزه اقدام کند تا برج تجارت هم برج نمونه تجارت باشد و هم برج نمونه فرهنگی و اجتماعی باشد.

وی اظهار کرد: به عنوان شهروند هادی آبادی که در این محله متولد شده و بزرگ شده‌ام، خوشحال شدم که امروز پروژه‌ای در این منطقه افتتاح می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز