خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

رومشکان پایلوت توانمندسازی، اشتغال‌زایی و محرومیت‌زدایی کشور شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۱۷۱۷

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصمیم گرفته که رومشکان را پایلوت توانمندسازی، اشتغال‌زایی و محرومیت‌زدایی تبدیل کند.

به گزارش ایلنا، مهدی مسکنی روز شنبه - بیست و هفتم اسفندماه - در جلسه شورای هماهنگی ادارات تابعه وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در لرستان، اظهار کرد: این استان با این همه غیرت و رشادت و تعصب به اهل بیت(ع) و... باید وضعیت بهتری داشته باشد.

معاون تعاون وزیر کار افزود: رومشکان را به عنوان پایلوت فقرزدایی وزارت خانه انتخاب کرده و برنامه‌های خوبی نیز در این راستا اندیشیده شده است.

وی تصریح کرد: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصمیم گرفته که رومشکان را پایلوت توانمندسازی، اشتغال‌زایی و محرومیت‌زدایی تبدیل کند و مدتی روی آن تمرکز کند.

مسکنی بیان کرد: همزمان ۱۳۰۰ نفر از نیروهای جهادی را وارد استان کردیم که در شهرهای نورآباد، رومشکان، کوهدشت حضور دارند.

معاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ادامه اضافه کرد: در قانون اساسی، تحقق سهم ۲۵ درصد از تولید ناخالص ملی برای تعاون در نظر گرفته‌ شده است و این امر موضوعی مهمی است که به دنبال تحقق و نزدیکی به آن هستیم.

وی بیان کرد: رویکرد دولت بر توسعه بخش تعاون و پیگیری سند توسعه تعاون بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز