خبرگزاری کار ایران

ستاد مرکزی خدمات سفر شهرداری شیراز آغاز به کار کرد؛

اجرای برنامه سال تحویل در اماکن مذهبی و تاریخی شیراز

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۱۵۶۳

طی مراسمی با حضور مسئولان ارشد فارس، ستاد مرکزی خدمات سفر شهرداری شیراز، در آستانه عید نوروز آغاز به کار کرد.

به گزارش ایلنا، محمد هادی ایمانیه استاندار فارس در این مراسم با بیان اینکه در ایام نوروز باید ورودی های شهر جلوه ای از زیبایی های شهر شیراز باشد، گفت: در ورودی ها تغییرات محسوسی را می بینم که نشان از فعالیت شهرداری دارد و راهداری نیز باید برخی مشکلات مانند چاله ها و ناهمواری ها را برطرف کند.

 اجرای برنامه سال تحویل در اماکن مذهبی و تاریخی شیراز

 راه اندازی ستاد سفر برای مدیریت هرچه بهتر خدمات به مسافرین

در ادامه این برنامه، محمد حسن اسدی، شهردار شیراز با بیان اینکه راه اندازی ستاد سفر برای مدیریت هرچه بهتر خدمات به مسافران با مشارکت دستگاه های مسئول است، گفت: امسال به دلیل همزمانی ماه  رمضان و تعطیلات نوروز و ورود زودهنگام مسافران به شیراز، ستاد مرکزی سفر زودتر راه اندازی شد.

وی با بیان اینکه تمام دستگاه های خدمات رسان در این ستاد عضو هستند، عنوان کرد: از تمام ورودی ها، مراکز تاریخی و کمپ ها بازدید کردیم؛ همچنین سه هزار نفر از کارکنان شهرداری به صورت شبانه روزی همراه با ۴۰۰ نفر از نیروهای بسیج در این تعطیلات به مردم و مسافران خدمات رسانی خواهند کرد.

 شهردار شیراز با اشاره به ترافیک در اطراف اماکن تاریخی گفت: با همکاری و استفاده از ظرفیت بخش خصوصی برای  رفع این مشکل پارکینگ های موقت ایجاد شده است.

 اجرای برنامه سال تحویل در اماکن مذهبی و تاریخی شیراز

نظارت کافی بر عملکرد ستاد خدمات سفر بر اساس تکلیف قانونی شورا

در ادامه این مراسم مهدی طاهری، رئیس شورای اسلامی شهر شیراز نیز با تشکر از اعضای ستاد مرکزی خدمات سفر شهرداری شیراز، گفت: از سال گذشته  تدبیری  توسط شورا به ویژه در کمیسیون، سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورا شکل گرفت که بر اساس آن رصد و نظارت فعالیت خدمات سفر در دستور کار است تا خدمات به مسافران نوروزی به نحو مطلوب انجام شود.

وی گفت: سال گذشته بعد از دو سال ممنوعیت سفر به خاطر بیماری کرونا، شاهد ورود مسافران نوروزی به شیراز بودیم که به نوعی شاید شوکی را به شهر وارد کرد؛ لذا در اواسط ایام نوروز اعلام شد که هموطنان به شهر شیراز وارد نشوند چرا که شیراز ظرفیت پذیرش مسافران بیشتری را ندارد که امیدواریم امسال شاهد چنین مسئله ای نباشیم.

 

 اجرای برنامه سال تحویل در اماکن مذهبی و تاریخی شیراز

 راه اندازی نرم افزارهای مورد نیاز در ۵ ورودی شهر

غلامرضا غلامی، معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری شیراز نیز در ادامه مراسم افتتاحیه ستاد مرکزی خدمات سفر شهرداری شیراز، با اشاره به تحول شهرداری شیراز در سال ۱۴۰۱ و پرداخت مطالبات ۱۳ هزار نیروی شهرداری، گفت: اولویت با پرداخت حقوق و مزایای کارگران شهرداری است، همچنین دستور نوسازی ۴۰۰ میلیارد تومان ناوگان حمل و نقل عمومی که توسط شهردار شیراز، نشانه تحول دیگری است که در آستانه سال جدید صادر شده است.

وی افزود: بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر شیراز بودجه برای ستاد استقبال و ورودی شهر هزینه خواهد شد و در هر پنج ورودی شهر، ستاد استقبال از نوروز افتتاح می شود و ستاد مرکزی خدمات سفر نیز از روز گذشته در بولوار گلستان، خیابان معزی در فرهنگسرای کتاب به عنوان ستاد مرکزی فعالیت خود را آغاز کرد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز