خبرگزاری کار ایران

معاون اجتماعی استاندار خبر داد:

استقرار ۷۴ پایگاه امداد نوروزی در قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۱۴۹۴

معاون سیاسی ،امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین از استقرار ۷۴ پایگاه امدادی برای ارایه خدمات به مسافران نوروزی در سطح این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، ابوالحسن کبیری روز جمعه با اعلام این خبر گفت: در راستای ارایه خدمات به مسافران نوروزی، رزمایش ترافیکی طرح نوروز از ۲۳ اسفند ماه جاری در این استان برگزار شد و تیم های انتظامی، امدادی و جهادی فعالیت خود را برای استقبال از نوروز آغار کردند.

وی اضافه کرد: پایگاه های امدادی جهت استقرار نیروها در سطح استان قزوین پیش بینی شده و همه اقدامات برای تامین امنیت و سلامت مسافران نوروزی که از مسیرهای ارتباطی منطقه تردد دارند نیز مهیا شده است.

کبیری خاطرنشان کرد: با شناسایی نقاط حادثه خیز در استان اقداماتی از جمله نصب علایم راهنمایی و رانندگی و استقرار تیم های امدادی نیز در این مناطق صورت گرفت و امیدواریم با همدلی و همکاری همه دستگاه های اجرایی متولی، نوروز امسال نیز همانند سال گذشته با کاهش آمار تصادفات روبرو شویم.

این مسئول یادآور شد: با توجه به اینکه محورهای ارتباطی غرب استان، منتهی به استان های گیلان و زنجان طی سال های گذشته دچار برف و کولاک شده بودند، با همکاری ستاد بحران مکان های اسکان اضطراری در آنها تعیین شده و اقدامات لازم نیز در شورای ترافیک نیز صورت گرفته است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین تصریح کرد: با توجه به تقارن ماه مبارک رمضان با ایام نوروز، تنها تاسیسات گردشگری و مکان های مشخص شده در راه های ارتباطی و بین راهی و همچنین خروجی شهرهای استان مجاز به ارایه خدمات و پذیرایی از مسافران هستند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز