خبرگزاری کار ایران

معاون دانشگاه علوم پزشکی لرستان:

۲۵ تیم اختصاصی عهده دار بازرسی از واحدهای ارائه دهنده خدمات استان هستند

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۱۲۴۱

معاون دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: ۲۵ تیم به صورت اختصاصی و مشترک با سایر ادارات مرتبط، عهده دار نظارت و بازرسی از واحدهای ارائه دهنده خدمات هستند.

به گزارش ایلنا، مریم کوشکی با اشاره به با آغاز برنامه سلامت نوروزی دانشگاه علوم پزشکی لرستان، اظهار داشت: با توجه به مصادف شدن ماه مبارک رمضان با تعطیلات نوروز، مانور برنامه سلامت نوروزی امسال به صورت ویژه برگزار شد.

وی افزود: با توجه به این موضوع، امسال در تعطیلات نوروز چندین برابر سال‌های قبل کار داریم و انتظار می‌رود همه در این رابطه دقیق‌تر و پررنگ‌تر از سال‌های گذشته وارد کار شوند.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی لرستان، ادامه داد: با توجه به ابلاغ دستور العمل وزارتی، برنامه سلامت نوروزی با تشدید بازرسی از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی حساس به صورت رسمی از ۲۴ اسفند ماه سال جاری تا ۱۴ فروردین ماه سال ۱۴۰۲ در استان لرستان انجام می‌شود.

کوشکی، گفت: ۲۲۵ بازرس بهداشت محیط در قالب ۲۵ تیم به صورت اختصاصی و مشترک با سایر ادارات مرتبط، عهده دار نظارت و بازرسی از واحدهای ارائه دهنده خدمات هستند.

وی با بیان اینکه در این راستا ضمن شناسایی متخلفین بهداشتی با آن‌ها برخورد قانونی لازم به عمل خواهد آمد، افزود: شهروندان می‌توانند هرگونه تخلف بهداشتی را به شماره تماس ۱۹۰ اطلاع دهند تا در اسرع وقت به آن رسیدگی شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز