خبرگزاری کار ایران

فرماندار بویراحمد در گفت و گو با ایلنا از یاسوج:

هیچ گفتمانی جز گفتمان امامین انقلاب را برنمی تابیم/ بویراحمد مُتولی فرهنگی ندارد

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۱۱۲۰

فرماندار بویراحمد در استان کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد که هیچ گفتمانی را جز گفتمان امامین انقلاب بر نمی تابد چراکه در این گفتمان، همه کسانی که دلشان برای نظام اسلامی می‌تپد و بر مبنای پیشبرد اهداف نظام سیاسی جمهوری اسلامی قدم برمی دارند می‌توانند کار کنند.

"شهرام مهدوی مطلق" در گفت و گو با ایلنا از یاسوج، با برشمردن ویژگی های مدیران دولت سیزدهم در این شهرستان، اظهارداشت:اندیشه مدیران باید در چارچوب اندیشه امامین انقلاب باشد و نه در چارچوب اصول‌گرایی و اصلاح‌طلبی و امثالهم که اینها مدنظر ما در انتخاب مدیران نیست. 

وی گفت: برخی اوقات ممکن است شخص از لحاظ خُرده اندیشه‌های سیاسی با ما تفاوت نظر داشته باشد و اگر کار را بخوبی و جهادی انجام دهد می تواند مدیر باشد اما اگر نتواند در خدمات رسانی به مردم جهادی عمل کند بطورحتم تغییرات مدیریتی شکل می گیرد.

فرماندار بویراحمد باتاکید براینکه تاکنون هیچ مدیری بر او تحمیل نشده و براساس صلاح‌دید خود، مدیران شهرستانی انتخاب شده اند، خاطرنشان کرد: در برخی انتصاب ها با تعدادی از مدیرکل‌ها، اختلاف نظرهایی در چینش مدیریتی داریم که با گفت‌وگو قابل حل است.

اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد یکسری استانداردها را ندارد

مهدوی مطلق در پاسخ به این سئوال که نگاهش به حوزه فرهنگی در شهرستان بویراحمد چیست؟ هم ادامه داد: من خودم به کار فرهنگی علاقه دارم و زمانی که در این مسئولیت شروع به کار کردم با علاقه زیادی خواستم کار فرهنگی را گسترش دهم اما دست ما در حوزه فرهنگی بسته است.

وی با اظهار تاسف از اینکه شهر یاسوج به عنوان مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ندارد، اظهارداشت: وقتی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در مرکز وجود نداشته باشد یعنی متولی فرهنگ وجود ندارد که دولت بتواند به آن امر و نهی کند.

فرماندار بویراحمد با بیان اینکه اگرچه سازمان تبلیغات، حوزه‌های علمیه، اوقاف و نهادهای انقلابی در این شهرستان وجود دارند و به فعالیت کاری خود مشغول هستند، یادآورشد: اما همه این نهادها به عنوان همکار دولت محسوب می شوند نه زیرمجموعه دولت و مامعتقدیم این اقدام برگرفته از یک اندیشه لیبرالی است.

مهدوی مطلق گفت: اگر ما بخواهیم فرهنگ شهرستان‌ها را درست کنیم باید از مرکز شروع کنیم البته اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد، نمی‌تواند به تنهایی متولی فرهنگ باشد و بطورحتم یک سری استانداردها را ندارد.

وی افزود: صحبت‌هایی در ارتباط با راه اندازی دوباره اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بویراحمد بعد از چندین سال تعطیلی شده و باید موضوعات تعطیلی و نبود برخی مراکز فرهنگی نظیر سینما و خانه فرهنگ و امثالهم از سوی این اداره پیگیری شود نه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان.

فرماندار بویراحمد با تقدیر از همراهی سایر نهادهای فرهنگی مانند سازمان تبلیغات اسلامی و بسیج در پیشبرد برنامه های فرهنگی در این شهرستان، یادآورشد: در شهرستان بویراحمد در حوزه دولت، متولی فرهنگی نداریم و به همین خاطر، دست ما در ارائه و اجرای برنامه های فرهنگی بسته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز