خبرگزاری کار ایران

انتقاد معاون استاندار کهگیلویه وبویر احمد از مدیران فرهنگی استان ؛

مُدیرانی که تا دیروز برای پُست التماس می کردند، امروز کار کنند/ موضوع را به تهران گزارش می‌دهم/ نگرانی درباره سیر صعودی آمارهای خودکشی در استان

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۵۵۴۰

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با انتقاد شدید از حاضر نشدن برخی مدیران فرهنگی در نشست فرهنگی و اجتماعی استان، اظهارداشت: مُدیرانی که تا دیروز برای گرفتن پُست مدیریتی التماس می‌کردید بسم‌الله، پای کار بیایید و کار کنید.

به گزارش ایلنا از یاسوج، " سیدجواد هاشمی مهر " در نشست فرهنگی و اجتماعی مدیران دستگاه های فرهنگی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه حاضر نشدن مدیران فرهنگی در این نشست در شآن مدیران انقلابی و جهادی نیست، اظهارداشت: اگر می‌گوییم مُدیر انقلابی و جهادی هستیم بسم‌الله، کار کنیم.

وی گفت: وادادگی مُدیران با هیچ دولتی همخوانی ندارد و استان کهگیلویه و بویراحمد نه مشکل سیاسی دارد نه امنیتی، بلکه هر بلایی بر سر این استان می‌آید همه از آسیب‌های اجتماعی است و آن وقت ما می‌خواهیم با این مُدیران، آسیب‌ها را کاهش دهیم.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با ادامه انتقادات خود از مدیران فرهنگی دولت سیزدهم در این استان، خاطرنشان کرد: یا این عنوان‌ها را بردارید یا احساس مسئولیت کنید و پای کار بیاید چراکه هیچ کار گروهی مهم‌تر از این کارگروه نیست.

هاشمی مهر از  قابل پذیرش نبودن حضور نیافتن مدیران فرهنگی استان در چنین نشست هایی، تاکیدکرد: این موضوع را هم به استاندار و هم به مُدیران بالادستی در تهران گزارش می‌دهم.

این مسئول سیاسی و امنیتی استان کهگیلویه و بویراحمد از سیر صعودی آمارهای خودکشی در این استان ابراز نگرانی کرد و یادآورشد: مُدیران دستگاه‌های فرهنگی بیایند و گزارش دهند برای رفع این مشکل چه کاری انجام داده‌اند؟ 

وی در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع حجاب در این استان هم اشاره و شرایط کنونی عفاف و حجاب را مغایر با باورهای دینی قوم لُر دانست

هاشمی مهر گفت: بدحجابی در استان بیداد می‌کند و بروید و ببینید وضعیت پوشش مردم در خیابان‌های کهگیلویه و بویراحمد را، این درحالی است که سراسر استان شعیه و قومی مُتعصب است.

وارونگی و وادادگی برخی از مدیران فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد در دولت سیزدهم 

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در ادامه انتقادات خود از مدیران فرهنگی، اظهارداشت: موضوعات اجتماعی مهم‌ترین اولویت این  مدیران باشند و اگر بخواهیم با این وارونگی و وادادگی کار کنیم که فایده ندارد.

هاشمی‌مهر گفت: دستور کار جلسه برای همه مدیران ارسال کرده ایم و مدیر بجای اینکه خودش در این جلسه باشد نماینده خود را به جلسه می فرستد در حالی‌که نماینده آن دستگاه از دستورکار جلسه بی اطلاع است.

وی با تاکید براینکه از این به بعد فقط مدیران باید در این نشست ها حاضر شوند نه نمایندگان آنها، ادامه داد: نماینده دستگاهی که از دستورکار چنین جلساتی اطلاعی ندارد چرا در جلسه حاضر می‌شود و وقت خود و دیگران را می‌گیرد؟

این مقام سیاسی استان تصریح کرد: مدیران به جلسات اهمیت نمی دهند بعد می‌گویند استان در آسیب های اجتماعی، فلان جایگاه را دارد.

هاشمی‌مهر گفت: آسیب‌های اجتماعی زندگی‌ها را از ریل خارج کرده و شاهد از هم پاشیدن زندگی‌ها هستیم، آن وقت مُدیران فرهنگی در اتاق های خود نشسته اند و اهمیتی به جلسات فرهنگی و اجتماعی نمی‌دهند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: ریل‌گذاری در آسیب‌های اجتماعی، عفاف و حجاب و دستور  رهبری پیرامون جوانی جمعیت در این کارگروه است اما مدیران حاضر نمی‌شوند و جلسه هم ابتر است. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز