خبرگزاری کار ایران

یک مسئول:

شمار مصدومان شب چهارشنبه‌سوری استان مرکزی 146 مورد گزارش شد / 37 مورد از مصدومان دچار آسیب چشم شده‌اند

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۱۱۰۳

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی با بیان اینکه شمار مصدومان شب چهارشنبه‌سوری استان 146 مورد گزارش شده است، گفت: از این تعداد 115 مورد مرد و 31 مورد زن بودند که 37 مصدوم بستری و 109 مورد نیز ترخیص شدند.

به گزارش ایلنا، بهروز ایران‌نژاد افزود: از تعداد حادثه‌دیدگان چهارشنبه‌سوری سال جاری در استان مرکزی، اراک 67 مورد، ساوه 38 مورد، شازند 12 مورد، محلات 7 مورد، کمیجان 6 مورد، زرندیه 4 مورد، آشتیان 2 مورد و همچنین تفرش، خنداب و فرمهین هر کدام یک مورد به ثبت رسیده است.

وی ادامه داد: در شب چهارشنبه‌سوری و در نقاط مختلف استان مرکزی 37 مورد از مصدومان دچار آسیب چشم شده‌اند. از این میزان 4 مورد از مصدومان شامل یک زن 62 ساله، 2 مرد 56 و 23 ساله و یک کودک 7 ساله، به دلیل شدت جراحات به بیمارستان فارابی تهران اعزام شدند.

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی اظهار داشت: بر اساس آمار موجود از حوادث چهارشنبه‌سوری 106 مورد سوختگی و بریدگی دست، سروگردن و پا و همچنین 3 مورد نیز آسیب به ناحیه سر گزارش شد.

ایران‌نژاد در خصوص فوتی‌های احتمالی در مراسم چهارشنبه‌سوری، تصریح کرد: در استان مرکزی مورد فوتی ناشی از حوادث چهارشنبه‌سوری گزارش نشده است، اما یک مورد نقص عضو (قطع انگشتان) در استان به ثبت رسیده است.

وی با اشاره به اینکه استان مرکزی 12 شهرستان و یک میلیون و 440 هزار نفر جمعیت دارد، بیان داشت: استان مرکزی دارای 31 پایگاه اورژانس 115 شهری، 37 پایگاه اورژانس 115 جاده‌ای، 5 پایگاه اورژانس موتوری، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و یک پایگاه اورژانس هوایی است. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز