خبرگزاری کار ایران

با پیگیری فرماندار ازنا صورت گرفت؛

استخدام پدر ۳ قلو های ازنایی در شرکت فروآلیاژ

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۰۶۹۵

به پیشنهاد فرماندار ازنا و موافقت مدیرعامل شرکت صنایع فروآلیاژایران پدر ۳ قلو هایی ازنایی استخدام این شرکت شد.

به گزارش ایلنا، در راستای سیاست‌های افزایش نرخ جمعیت  و همچنین طرح ملی حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، طی مراسمی با حضور فرماندار  ازنا، مدیرمنابع انسانی شرکت فروآلیاژ، حکم استخدام‌ پدر ۳ قلوها توسط فرماندار ازنا تقدیم وی شد.

محمدرضا فاتحی در گفت وگو با خبرنگار ایلنای لرستان اظهار کرد: دولت سیزدهم با هدف کاهش مشکلات خانواده‌ها و جلوگیری از پیری جمعیت، خدمات مستمری و غیر مستمری از خانواده‌ها دارای فرزند چند قلو در دستور کار قرار داده است و به تبع آن، ما هم خود را ملزم به حمایت از خانواده‌ها و به خصوص خانواده‌های دارای فرزند چند قلو می‌دانیم. 

وی افزود: از بدو اطلاع از تولد سه قلوهای ازنایی ضمن حضور در منزل این خانواده دستور تشکیل پرونده برای وی را صادر و اقدامات حمایتی برای این خانواده در دستور کار قرار گرفت. 

 فرماندار ازنا ضمن تبریک به پدر چند قلوها عنوان کرد: حمایت از جوانی جمعیت کشور را قانون لازم الاجرا و خواسته رهبر فرزانه انقلاب عنوان کرد و اجرای آن را لازم الاجرا برای همه دستگاه های اجرایی و‌دیگر بخش‌ها دانست.

وی در پایان از تشکیل قرارگاه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در فرمانداری شهرستان ازنا خبر داد و بیان داشت: از مجموعه مدیریت فروآلیاژ ایران بدلیل اهتمام به اجرای قانون جوانی جمعیت و همچنین استخدام پدر سه قلوها صمیمانه  تقدیر و‌ تشکر می‌کنیم.

در ادامه رحیمی مقدم مدیر منابع انسانی شرکت صنایع فروآلیاژ ایران ضمن تبریک تولد سه قلوهای ازنایی گفت: شرکت صنایع فروآلیاژ ایران همواره در حوزه بهبود و ارتقاء امور اجتماعی شهرستان نقش بسزایی داشته است و وظیفه خود می‌داند در راستای اجرای قانون جوانی جمعیت و همچنین حفاظت از محیط زیست نهایت تلاش خود را کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز