خبرگزاری کار ایران

کشف هزار و ۵۰۰ کیلوگرم مواد ساخت نارنجک دستی در مشهد

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۰۱۰۰

فرمانده انتظامی مشهد گفت: با هدف برخورد قاطع پلیس با هنجار شکنان در شب چهارشنبه آخر سال و اجرای طرح ارتقای امنیت ۲۲۷ هزار عدد مواد آتش زا و هزار و ۵۰۰ کیلوگرم مواد مورد نیاز برای ساخت نارنجک دستی در این شهر کشف و ضبط شد.

به گزارش ایلنا از مشهد، سرهنگ احمد نگهبان گفت: طبق ماده ۶۱۸ قانون مجازات اسلامی، با کسانی که بخواهند به بهانه برگزاری مراسم چهارشنبه سوری امنیت و آرامش مردم را به مخاطره بیندازند با قاطعیت و برابر قانون برخورد خواهد شد و ضمن توقیف خودرو‌های متخلف، با هماهنگی مراجع قضایی این افراد تا پایان تعطیلات نوروزی در بازداشت خواهند بود.

وی افزود: تاکنون ۶۰ نفر از عاملان و توزیع کنندگان مواد آتش زا که با مقاصد سودجویانه و گاهی ناآگاهی از عواقب این شادی کاذب در شهرستان مشهد فعالیت می‌کردند دستگیر شده اند.

فرمانده انتظامی مشهد اظهارداشت: با وجود اقدامات پیشگیرانه، باز هم هنجار شکنان حوادث ناخوشایندی را به وجود می‌آورند که گاه سالمندان و خردسالان قربانی رفتار‌های آنان می‌شوند. پلیس با وجود اقدامات پیشگیرانه و فرهنگی در برخورد با اقدامات نامتعارف در شب چهارشنبه آخر سال، اقدامات گسترده‌ای را با اجرای طرح‌های انتظامی و عملیاتی در دستور کار خود دارد.

وی ادامه داد: خط قرمز پلیس در چهارشنبه آخر سال ایجاد مزاحمت برای مردم است و از شهروندان نیز می‌خواهیم همواره پلیس را در کنار خود ببینند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز