خبرگزاری کار ایران

رئیس هیات نظارت بر انتخابات اتاق مطرح کرد؛

بر فرایند انتخابات اتاق بازرگانی خراسان رضوی به طور کامل و دقیق نظارت می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۹۲۰۴

رئیس هیات نظارت بر انتخابات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خراسان رضوی گفت: اعضای هیات نظارت بر انتخابات اتاق استان، امروز و از آغاز فرایند انتخابات، به طور دقیق و کامل بر این رویداد نظارت دارند تا شاهد برگزاری انتخاباتی سالم و شفاف در پارلمان بخش خصوصی خراسان رضوی باشیم.

به گزارش ایلنا از مشهد، مهران دانشور اظهار کرد: در انتخابات دور دهم اتاق مشهد، خوشبختانه تا این لحظه، همه چیز مطابق برنامه پیش رفته است و مسئولیت هیات نظارت در حوزه کنترل‌ها، تاکنون به طور کامل ایفا شده است.

دانشور افزود: از نظر نرم افزاری و سخت افزاری دقت لازم برای برگزاری انتخاباتی سالم و مطلوب صورت گرفته است و تا پیش از ۸ صبح امروز و آغاز رسمی انتخابات، برای چندمین بار تمامی سیستم‌ها را کنترل کردیم و مشکلی مشاهده نشده است. از سویی، تمامی پشتیبانی‌های لازم در حوزه سیستمی پیش‌بینی گردیده است.

رئیس هیات نظارت بر انتخابات اتاق خراسان رضوی ابراز امیدواری کرد تا ساعت ۱۸ امروز که ساعت رسمی پایان انتخابات است، همه چیز به همین ترتیب پیش برود.

دانشور خاطرنشان کرد: انتخابات اتاق‌های بازرگانی در استان‌ها سرنوشت بخش خصوصی را در هر خطه معین می‌کند؛ لذا معتقدم هر کسی برای سرنوشت خود ارزش قائل است، باید در این فرایند مشارکت کند. حضور و مشارکت فعالان اقتصادی یعنی به امروز و آینده کار و شغل خود علاقمند هستند.

رئیس هیات نظارت بر انتخابات اتاق بازرگانی خراسان رضوی یادآور شد: پیش از این نیز، از فعالان اقتصادی استان تقاضا کردیم در روز انتخابات، به موقع پای صندوق رای حاضر شوند و با حوصله و دقت و شناسایی کامل، به دور از جنجال‌ها و هیاهویی که همیشه در حواشی انتخابات است، در این رویداد حضور یابند و کسی را انتخاب کنند که در نهایت برای بخش خصوصی و صیانت از حقوق این بخش موثر واقع شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز