خبرگزاری کار ایران

استاندار خراسان رضوی:

مسائل بودجه ای استان در دست پیگیری است

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۳۵۹۷

هشتاد و هفتمین جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی خراسان رضوی در محل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان برگزار شد.

 به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، این جلسه با حضور استاندار خراسان رضوی، رئیس اتاق ایران و برخی مدیران کل استان و نمایندگان بخش خصوصی با دستور کارهای  بررسی موانع  اختصاص انشعاب برق و گاز برای واحدهای مستقر در خارج از حریم شهرها و روستاها (موضوع ماده ۴ قانون مجازات استفاده کنندگان غیر مجاز از آب و برق و گاز و بند (ل)تبصره ۸ قانون بودجه ۱۴۰۰)، افزایش گازبهای صنایع و نارسایی های ناشی از آن در سال ۱۴۰۰، بررسی پیشنهادات اصلاحی حوزه  قوانین و مقررات و رویه های تامین اجتماعی (بند الف ماده ۱۱ قانون بهبود محیط کسب و کار) و مشکلات موجود در روند اخذ مجوزهای بهداشت مواد شیمیایی و ثبت منبع برای هر فروشنده برگزار شد.

استاندار خراسان رضوی در این نشست گفت: مسایل و موضوعات در خصوص بودجه سال ۱۴۰۱ خراسان رضوی جمع بندی شده است و طی نشستی با اعضای مجمع نمایندگان استان در مجلس مورد بررسی بیشتر قرار می گیرد.

یعقوبعلی نظری افزود: خوشبختانه نمایندگان استان در مجلس دغدغه مسایل اقتصادی را هم در بخش خصوصی و هم بخش دولتی نیز دارند اما باید هماهنگی ها در این زمینه با آنان بیشتر شود.

وی ادامه داد: مسایل بودجه ای خراسان رضوی نیز با همراهی و هماهنگی نمایندگان خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی در دست پیگیری است تا بتوان بهترین نتیجه را به دست آورد.

استاندار خراسان رضوی گفت: توسعه زیرساخت های مهمی در استان در حال پیگیری است و در صورت جهش استان در حوزه های مختلف اقتصادی و جبران عقب ماندگی های گذشته، افق روشنی پیش روی قرار می گیرد چرا که بسیاری از این مشکلات با توجه به ظرفیت های طبیعی، مالی، انسانی و حقوقی که در خراسان رضوی وجود دارد قابل حل است.

نظری افزود: افق پیش روی ما در خراسان رضوی بسیار روشن است و در صورت نهراسیدن از خرده مشکلات و موانع سر راه و ارتباط قلبی و هماهنگی با یکدیگر بسیاری از مشکلات قابل حل است، عزم و اراده همه سازمان ها و ادارات دولتی نیز باید بر راه اندازی و روان سازی باشد.

محمد حسین روشنک عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی مشهد نیز با انتقاد از وضعیت بودجه سال ۱۴۰۱ استان افزود: خراسان رضوی در لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ در ردیف ششم قرار گرفته است و در واقع این استان کمتر از استان هایی مانند اصفهان از بودجه سهم دارد.

رئیس کانون کارآفرینی استان خراسان رضوی ادامه داد: این در حالی است که سطح درآمدی مردم خراسان رضوی و سقف جذب سرمایه ها و منابع استان از میانگین کشوری کمتر است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز