خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل تیم فوتبال پرسپولیس شیراز:

صعود تیم پرسپولیس به مرحله دوم لیگ سه کشور/ توجه به استعداد های ورزشی اولویت تیم است

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۸۹۰۵

مدیر عامل تیم فوتبال پرسپولیس شیراز با بیان اینکه توجه به بازیکنان و استعداد هایی که در سال های گذشته خیلی مورد توجه قرار نگرفته بودند از برنامه های تیم پرسپولیس است، گفت: با برنامه ریزی دقیق وهدفمند وتلاش وهمدلی همه اعضا باشگاه که به صورت کاملا بومی از قبیل کادر فنی وبازیکنان توانستیم به مرحله دو لیگ سه کشور صعود کنیم.

به گزارش ایلنا، بابک احمدی با بیان اینکه تیم پرسپولیس شیراز کاملا به صورت خصوصی اداره می شود و هزینه ها به صورت شخصی پرداخت شده است، افزود: هیچ ارگان و اداره ای در پرداخت هزینه های تیم مشارکت نداشته است.

مدیر عامل پرسپولیس شیراز در شروع فصل با اینکه تیم بسیار دیر بسته شد و با جذب بازیکنان در سه روز مانده به مسابقات توانستیم با برنامه ریزی دقیق ومنظم وهدف داری دست پیدا کنیم، بیان کرد: با تلاش بازیکنان به موفقیتی که چندین سال در شیراز به دست نیامده بود، دست یابفتیم.

وی با اشاره به اینکه تیم پرسپولیس شیراز توانست با 9کلین شیت وتنها دو گل خورده در پنج گروه بهترین عملکرد را داشته باشد، ادامه داد: ایجاد فضایی جهت پیشرفت وتوسعه ورزشی، دیده شدن بازیکنان مستعد این شهرو استان، به کارگیری بازیکنان بومی صعود تیم از لیگ دسته سوم به لیگ دسته دوم ولیگ های بالاتر ، آموزش ورشد بازیکنان در رده پایه وبه کارگیری آنها در رده بزرگسال وفراهم کردن زمینه برای پیشرفت این بازیکنان از جمله برنامه های باشگاه پرسپولیس شیراز است.

احمدی خاطر نشان کرد: در پایان امید داریم با همکاری مسئولان وارگان های این شهر بتوانیم به این هدف جامه عمل بپوشانیم وفوتبال این شهر را همانند گذشته به جایگاه اصلی خود در کشور برسانیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز