خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی لرستان خبر داد ؛

توقیف خودروی تیگو حامل 26 کیلوتریاک در سلسله

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۷۹۷۳

فرمانده انتظامی استان از توقیف یک دستگاه خودروی تیگو و کشف 26 کیلو و 500 گرم تراک در پوشش مسافرت خانوادگی در شهرستان سلسله خبرداد.

به گزارش ایلنا ، سردار «یحیی الهی» در گفت و گو با خبرنگاران در تشریح این خبر بیان داشت: در طرح های عملیاتی و هدف پلیس در مبارزه با مواد مخدر، ماموران مبارزه با مواد مخدر استان و سلسله از انتقال مقادیری مواد مخدر توسط یکاگر. مرگ با یک دستگاه خودروی تیگو در پوشش مسافرت شخصی مشخص و برنامه ریز عملیاتی لازم را برای شناسایی و دستیابی وی آغاز کردند.

وی افزود: با آغاز تحقیقات صورت گرفته شده از استان های همجوار به استان های غربی کشور است.

فرمانده انتظامی لرستان گفت: سرانجام تیمی از ماموران پلیس مواد مخدر استان و شهرستان سلسله پس از هماهنگی قضائی در کانون سلسله – دلفان موفق شدند خودروی مورد نظر را شناسایی و توقیف و در بازرسی از آن 26 کیلو و 500 گرم تریاک که بصورت ماهرانه ای جا داشته باشند. شده بود، کشف شد.

سردارالهی در پایان با اشاره به دستگیری یک سودان گر مرگ در این رابطه، اظهار کرد: مبارزه بی امان با مصرف مواد مخدر از اولویت های اصلی پلیس است و مردم می توانند اخبار و اطلاعات خود را در این زمینه از طریق تلفن 110 با پلیس در نظر بگیرند. میان بگذارند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز