خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی لرستان خبر داد؛

انهدام باند سوداگران مرگ و کشف بیش از ۹ کیلو هروئین در بروجرد

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۵۵۴۱

فرمانده انتظامی استان از دستگیر 3 نفر اعضای باند سوداگران مرگ و کشف 9 کیلو و 800 گرم مواد مخدر صنعتی از نوع هروئین در شهرستان"بروجرد" خبرداد.

به گزارش ایلنا، سردار"یحیی الهی" در تشریح این خبر اظهار داشت: در تداوم طرح های عملیاتی و هدفمند پلیس در مبارزه با مواد مخدر، ماموران مبارزه با مواد مخدر استان و شهرستان بروجرد از انتقال و جاسازی مقادیری مواد مخدر توسط 3 نفر اعضای باند سوداگران مرگ با یک دستگاه سواری ام وی ام مطلع و برنامه ریزی عملیاتی لازم را برای شناسایی و دستگیری آنان آغاز کردند.

وی افزود: با آغاز تحقیقات صورت گرفته 3 نفر اعضای باند مورد نظر شناسایی و مشخص شد که با یک دستگاه سواری در حال انتقال محموله مواد مخدر از شهرستان های همجوار به بروجرد می باشند.

فرمانده انتظامی لرستان، گفت: سرانجام تیمی از ماموران پلیس مواد مخدر استان و شهرستان بروجرد پس از هماهنگی قضائی در محور های مواصلاتی موفق شدند خودروی حامل مواد مخدر را شناسایی و توقیف و در بازرسی از آن مقدار 9 کیلو و 800 گرم  مواد مخدر صنعتی از نوع هروئین کشف شد.

این مقام انتظامی استان با اشاره به توقیف یک دستگاه پژو پارس که محموله مواد مخدر را اسکورت می کرد، گفت: در این رابطه 3 سوداگر مرگ دستگیر و همراه پرونده تحویل مراجع ذی صلاح شدند.

سردارالهی در پایان مبارزه بی امان با قاچاق مواد مخدر را از اولویت های اصلی پلیس برشمرد و به شهروندان توصیه کرد اخبار و اطلاعات در این زمینه را از طریق تلفن 110 با پلیس در میان بگذارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز