خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی لرستان خبر داد؛

کشف محموله تریاک در محور پلدختر- اندیمشک

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۴۱۹۳

فرمانده انتظامی استان از توقیف یک دستگاه پژو 206 و کشف 10 کیلو و 500 گرم تریاک در محور " اندیمشک - پلدختر" خبرداد.

به گزارشایلنا ، سرداریحیی_الهی در جمع خبرنگاران اظهارکرد: در راستای طرح های عملیاتی و هدفمند پلیس در مبارزه با مواد مخدر، ماموران مبارزه با مواد مخدر استان و شهرستان پلدختر از انتقال مقادیری مواد مخدر توسط یک سوداگر مرگ با یک دستگاه پژو 206 مطلع و برنامه ریزی عملیاتی لازم را برای شناسایی و دستگیری وی آغاز کردند.

وی افزود: با آغاز تحقیقات صورت گرفته قاچاقچی مورد نظر شناسایی و مشخص شد که با یک دستگاه پژو 206 در حال انتقال محموله مواد مخدر از استان های جنوبی به استان های  همجوار می باشد.

فرمانده انتظامی لرستان گفت: سرانجام تیمی از ماموران پلیس مواد مخدر استان و شهرستان پلدختر پس از هماهنگی قضائی در محور " پلدختر- اندیمشک" موفق شدند خودروی مورد نظر را شناسایی و توقیف و در بازرسی از آن 10 کیلو  و 500 گرم  تریاک که به صورت ماهرانه ای جاسازی شده بود، کشف شد.

سردارالهی در پایان با اشاره به دستگیری یک سودان گر مرگ در این رابطه، خاطرنشان کرد: مبارزه بی امان با قاچاق مواد مخدر از اولویت های اصلی پلیس است و شهروندان می توانند اخبار و اطلاعات خود را در این زمینه از طریق تلفن 110 با پلیس در میان بگذارند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز