خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان:

حال عمومی دانش‌آموزان مسموم استان همدان خوب است

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۷۰۹۰

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان اعلام کرد: خوشبختانه حال عمومی دانش آموزان مسموم دو مدرسه استان همدان خوب است.

به گزارش ایلنا از همدان، محمدمهدی مجذوبی با همراهی رئیس اداره بازرسی و رسیدگی به شکایات و مدیر روابط عمومی دانشگاه از دانش‌آموزان مسموم‌شده در مدارس همدان و کبودراهنگ عیادت کردند.

مجذوبی و تیم همراه در دقایق اولیه این رخداد به منظور بازدید و بررسی میدانی در مدرسه دانش‌آموزان مسموم شده همدانی حضور یافتند و پس از ارزیابی‌های اولیه در محیط مدرسه و بررسی نحوه مسمومیت و گفت وگو با اولیاء و مربیان مدرسه، به منظور عیادت و پیگیری وضعیت آنها در مجتمع آموزشی درمانی بعثت حاضر شدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان در این عیادت و دلجویی، ضمن گفتگو با دانش آموزان و کادر درمان، از شرایط مسمومیت دانش آموزان و روند درمان آنها کسب اطلاع کرد و درباره اقدامات بعدی و پیگیری‌های لازم دستورات مقتضی صادر شد.

مجذوبی در حاشیه این بازدید و عیادت اعلام کرد: خوشبختانه حال عمومی افراد مسموم این دو مدرسه خوب است و اقدامات لازم در راستای  بهبود حال جسمانی آنها صورت گرفته است.

در ادامه به دستور مجذوبی، تیم سم‌شناسی و اپیدمیولوژی دانشگاه با حضور در محل و بررسی شرایط دانش آموزان و ارزیابی‌های لازم در این زمینه، تحقیقات و بررسی‌های لازم را حول موضوع مسمویت دانش آموزان آغاز کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز