خبرگزاری کار ایران

فرماندار کاشان خبر داد؛

بررسی مسمومیت دانش آموزان کاشانی

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۶۹۵۰

فرماندار کاشان گفت: موضوع هنرستان دخترانه کتابچی درحال بررسی بوده و نتیجه آن به عموم‌ مردم‌ اطلاع رسانی خواهد شد.

به گزارش ایلنا از کاشان، محمدشریف زارعی در همین زمینه اظهار داشت: از دقایق ابتدایی حادثه در هنرستان کتابچی همراه با نیروهای امدادی حاضر بودم و برای بررسی و پیگیری روند درمانی دانش آموزان در بیمارستان بهشتی حضور دارم.

به گفته زارعی  ۲۸ نفر از دانش آموزان هنرستان کتابچی کاشان به دلیل تنگی نفس و استرس به بیمارستان اعزام شدند که تعدادی از آنان با انجام مداوای اولیه مرخص و تعدادی نیز در حال درمان هستند .

وی با بیان اینکه تمام‌ جوانب حادثه در حال بررسی است، خاطرنشان کرد: ارگان های ذی ربط در حال بررسی تمامی جوانب این اتفاق بوده و پس از رسیدن به نتیجه قطعی به مردم اطلاع رسانی خواهد شد و تا این لحظه نگرانی خاصی درباره وضعیت دانش آموزان وجود ندارد.

 وضعیت جسمی دانش آموزان کاشانی منتقل شده به مراکز درمانی مساعد است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: وضعیت جسمی دانش آموزان کاشانی منتقل شده به مراکز درمانی مساعد است.

دکتر کورش ساکی، از  انتقال ۴۷ دانش آموز دبیرستان کتابچی به مراکز  آموزشی درمانی شهید بهشتی و نقوی تا این لحظه خبر داد و افزود: از ۳۹ دانش آموز منتقل شده به بیمارستان بهشتی، تاکنون ۶ نفر آنها ترخیص شده اند.

وی، با اشاره به اینکه این دانش آموزان با علائم تنگی نفس، ضعف و خستگی به این مراکز درمانی منتقل شدند، اظهار داشت: مراقبت ها و معاینات لازم توسط تیم های درمانی در این دو مرکز انجام شده است.

وی تصریح کرد: وضعیت این دانش آموزان تحت نظر است و آزمایشات لازم برای تشخیص بروز علائم انجام شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان یادآور شد: دانش آموزان ۶ تا ۸ساعت تحت مراقبت قرار می گیرند و در صورت نداشتن مشکل ریه از بیمارستان مرخص می شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز