خبرگزاری کار ایران

توضیحات آموزش‌وپرورش لاهیجان درباره مسمومیت دانش‌آموزان مدرسه تاجگردون

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۶۸۸۳

رئیس اداره آموزش‌وپرورش لاهیجان بیان کرد: صبح امروز گزارشی مبنی بر علائم انتشار گاز در ۲ مدرسه ابتدایی و متوسطه علامه طباطبایی و تاجگردون که در هم‌جواری یکدیگر قرار دارند دریافت کردیم که بلافاصله کارشناسان بهداشت و اکیپ اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.

به گزارش ایلنا از لاهیجان، سید شمس‌الدین نور حسینی در خصوص مسمومیت دانش‌آموزان ۲ مدرسه دخترانه لاهیجان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: صبح امروز گزارشی مبنی بر علائم انتشار گاز در ۲ مدرسه ابتدایی و متوسطه علامه طباطبایی و تاجگردون که در هم‌جواری یکدیگر قرار دارند دریافت کردیم که بلافاصله کارشناسان بهداشت و اکیپ اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه پس از بررسی‌های میدانی و معاینات، ۱۰ نفر از دانش‌آموزان که دچار سرگیجه بودند به بیمارستان منتقل شدند، تصریح کرد: پس از معاینات دقیق‌تر در بیمارستان مشخص شد هیچ‌یک از این ۱۰ دانش‌آموز دچار آسیب جدی نشده‌اند و علائمی مانند سرگیجه و تهوع بیشتر ناشی از استرس و آسیب‌های روحی روانی بوده است.

نور حسینی با تأکید بر اینکه فردا مدارس شهرستان لاهیجان همچنان دایر است، بیان کرد: والدین تحت تأثیر رسانه‌ها و برخی افراد که نیات‌ سوء آن‌ها بر همگان آشکار است قرار نگیرند تا فرزندانشان نیز با آرامش خاطر و بدون نگرانی بتوانند به تحصیل خود ادامه دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز