خبرگزاری کار ایران

اعلام زمان خدمات‌رسانی خط ۲ متروی شیراز در ایام پایانی سال

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۵۳۶۴

زمان خدمات‌رسانی خط ۲ مترو شیراز که دهه فجر امسال با حضور وزیر کشور مسافرگیری شد، در روز‌های پایانی سال اعلام شد.

به گزارش ایلنا، روابط عمومی شهرداری شیراز با صدور اطلاعیه‌ای زمان خدمات رسانی قطار شهری شیراز در ایام پایانی سال را اعلام کرد.

در این اطلاعیه آمده است: خط ۲ متروی این کلانشهر در ایام پایانی سال به منظور تسهیل تردد و رفاه حال شهروندان از روز چهارشنبه ۱۰ اسفند ماه از ساعت ۹ صبح تا ۱۲ ظهر در ایستگاه‌های قهرمانان، امیرکبیر و امام حسین علیه السلام به مردم شیراز خدمت رسانی می‌کند.

بر اساس این اطلاعیه ساعت حرکت قطار در خط ۲، از ایستگاه امام حسین «ع» به سمت ایستگاه قهرمانان هر نیم ساعت یک قطار، و از ساعت ۹ صبح تا ۱۲ و ۱۲ دقیقه ظهر و بالعکس نیز ساعت حرکت قطار از ایستگاه قهرمانان به سمت ایستگاه امام حسین (ع) هر نیم ساعت یک قطار از ساعت ۹ و ۱۵ دقیقه تا ۱۱ و ۵۷ دقیقه خواهد بود.

خط ۲ مترو شیراز در دهه فجر امسال با حضور وزیر کشور مسافرگیری شد، ولی به گفته مدیران شهری خدمات‌دهی در این مسیر به دلیل عدم انعقاد قرارداد بیمه انجام نشد.

رئیس سازمان قطار شهری شیراز هفته گذشته نوید انعقاد قرارداد با شرکت بیمه گر و آغاز خدمات رسانی ۴ ساعته در روز را طی روز‌های آتی داده بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز