خبرگزاری کار ایران

شهردار کرج:

لزوم اتصال سریع مترو به‌ایستگاه شهید سلطانی/ رئیس شورای شهرکرج: تکمیل مترو با کمک دولت محقق می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۵۱۰۹

شهردار کرج گفت: تلاش شورا و شهرداری تکمیل کامل پروژه قطار شهری تا دو سال آینده است.

به گزارش ایلنا از البرز، مهرداد کیانی در آیین افتتاح خط ۲ قطار شهری کرج (ایستگاه آیت الله طالقانی تا ۴۵ متری گلشهر) که با حضور وزیر کشور، استاندار البرز و مدیران شهری برگزار شد، اظهار داشت: از مردم برای طولانی شدن راه‌اندازی پروژه قطار شهری کرج صمیمانه عذرخواهی می‌کنم.

وی بیان کرد: شهرهایی که با کرج کلنگ احداث قطار شهری را به زمین زدند سال‌ها است از مترو در حال استفاده کردن هستند اما به دلایلی بعد از قریب به دو دهه مترو کرج راه‌اندازی شد.

کیانی یادآور شد: عزیزان زیادی در این سال‌ها برای راه‌اندازی این پروژه تلاش کردند، حدود ۵ سال هم این پروژه راکد مانده بود اما با حمایت اعضای شورای شهر ششم این اتفاق بالاخره رخ داد و امروز شاهد راه‌اندازی آزمایشی‌ایستگاه آیت الله طالقانی تا ۴۵ متری گلشهر هستیم.

شهردار کرج ادامه داد: همه تلاش ما اتصال پروژه مترو به‌ایستگاه شهید سلطانی و در ادامه مترو تهران است که سعی می‌کنیم تا پایان دوره ششم شورای شهر کرج به صورت کامل محقق شود.

کیانی شهردار کرج با اشاره به نیاز پروژه قطار شهری کرج به حمایت‌های دولتی خاطرنشان کرد: قطعاً با حمایت دولت در آینده نزدیک، شاهد تکمیلِ پروژه قطار شهری کرج خواهیم بود.

تکمیل مترو با کمک دولت محقق می‌شود 

علی قاسم پور رئیس شورای اسلامی شهر کرج نیز در این مراسم با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته برای احداث خط ۲ قطار شهری کرج افزود: شورای ششم در حالی این پروژه را تحویل گرفت که سیستم برق پروژه تکمیل نبود و قطارها در تهران بودند.

قاسم پور اذعان کرد: بزرگراه شمالی کرج که هزینه آن بر شهروندان این کلانشهر تحمیل شده در واقع یک مسیر ملی برای تردد ساکنان استان‌های مختلف کشور از جمله تهران است.

وی تأکید کرد: تکمیل این پروژه با کمک دولت نقش اساسی در روان‌سازی ترافیک استان البرز دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز