خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر کرج:

اختلاف افکنی میان کارکنان کارمندی و کارگری زیبنده شهرداری نیست

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۸۷۴۶

خزانه دار شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه اختلاف افکنی میان کارکنان کارمندی و کارگری زیبنده شهرداری کرج نیست، گفت: زمزمه هایی مبنی بر مخالفت شورای شهر با همسان سازی حقوق کارکنان به گوش می رسد که کاملاً خلاف واقع است.

به گزارش ایلنا از البرز، علی ذبیحی در نطق پیش از دستور نود و چهارمین جلسه رسمی شورای شهر خطاب به شهردار اظهار داشت: در تباصر بودجه 1401 مبلغ 64 میلیارد ریال برای همسان سازی حقوق کارکنان پیش بینی شده است آیا تاکنون جلساتی برگزار شده است؟ آیا صدای کارکنان شنیده شده است؟ آیا گزارشی از اقدامات به کمیته منابع انسانی ارسال شده است؟ 

خزانه دار شورای اسلامی شهر کرج تصریح کرد: حدود 40 روز تا پایان سال باقی مانده است چرا فشار پرداخت ها را به پایان سال موکول می کنید؟

ذبیحی بیان کرد: امروز همکارانی که اکثراً از قشر متوسط جامعه می باشند زمزمه هایی مبنی بر مخالفت شورای اسلامی با همسان سازی حقوق کارکنان به گوش می رسد که کاملاً خلاف واقع بوده و اعضای شورای اسلامی شهر کرج هیچگونه مخالفتی در پرداخت ها نداشته و ندارند. 

عضو شورای اسلامی شهر کرج به تعیین و تکلیف نظام همسان سازی کارکنان اشاره و  اذعان کرد: شهرداری کرج موظف است نسبت به بندهای تباصر بودجه بویژه نظام همسان سازی حقوق کارکنان فارغ از نوع قرارداد اقدام و نتیجه اقدامات تا پایان بهمن ماه 1401 به شورای اسلامی شهرکرج ارسال کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز