خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر کرج:

" منطقه مجازی" باید در دستور کار سه ماهه اول سال آینده شهرداری کرج قرار گیرد

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۳۲۵۶

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر کرج گفت:مدیریت شهری باید در سال1402 از یک منطقه مجازی، ارتقاء و به شش منطقه مجازی در مناطق شهرداری کرج دست یابد.

به گزارش ایلنا از البرز، علیرضا رحیمی محمودآبادی در نود و پنجمین جلسه رسمی با بیان اینکه مدیریت شهری در دوره گذشته منطقه9 را به عنوان شهرداری مجازی اعلام کرده بود، اظهار داشت: امروزه شهر مجازی به عنوان راهکار بی بدیل حل مشکلات شهری مورد توجه بسیاری از شهروندان، شهرسازان و مدیران شهری واقع شده است که مدیریت شهری موظف است در سه ماهه اول سال1402 در دستور کار قرار دهد.

دبیر کمیسیون برنامه و بودجه شورا در تشریح اهداف تشکیل منطقه مجازی اظهار داشت: محاسنی شهرداری مجازی(الکترونیک) دارد که شهرداری کرج باید به آن توجه ویژه نماید، تسریع در انجام کار ارباب و رجوع، کاهش هزینه ها، استفاده از امکانات فنی و IT در جهت خدمت رسانی،ایجاد رفاه و امنیت،عدالت اجتماعی،کاهش بوروکراسی و فساد اداری و همچنین کاهش ترافیک شهری که به دغدغه شهروندان کرج تبدیل شده است از جمله محاسن این طرح است.

رحیمی اضافه کرد: مدیریت شهری باید درخصوص منطقه مجازی با توجه به زیر ساخت های مناسب موجود تا پایان خرداد ماه سال1402 پنج منطقه  شهرداری از جمله مناطق 8-7-5-4و1 اقدام و از یک منطقه مجازی به شش منطقه مجازی ارتقاء دهد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز