خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر کرج:

پل های عابر پیاده از جمله تقاضاهای شهروندان در کرج است

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۰۶۲۸

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورا از احداث 39 پل عابر پیاده در سطح شهر کرج در سال آینده خبر داد.

به گزارش ایلنا از البرز، علیرضا رحیمی محمودآبادی نایب رئیس کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر کرج اظهار کرد: یکی از نیازهای اصلی و درخواست‌های مکرر شهروندان در سطح شهر احداث پل عابر پیاده است که به دغدغه عابرین پیاده تبدیل شده و نزدیک به یک دهه است هیچ عرشه پل عابر پیاده در سطح شهر کرج نصب نشده است.

رئیس کمیسیون عمران وحمل و نقل شورا ضمن بیان اینکه برای رفع دغدغه شهروندان کرج در این موضوع در بودجه 1402 پارلمان مدیریت شهری دیده شد، اظهار داشت: در سال 1402 در تلاش هستیم حداقل 10 پل عابر پیاده توسط مدیریت شهری کرج تهیه و نصب و تعداد29 پل عابر پیاده اعم از مکانیزه و ساده با جانمایی صورت گرفته از طریق سرمایه گذار انجام شود.

رحیمی رفع نیازهای شهروندان را در اولویت شورا و شهرداری برشمرد و افزود: با نصب پل‌های عابر پیاده، نیاز این شهر برای تردد غیر همسطح عابرین پیاده در نقاط حادثه خیز تا حدّی برطرف گردد.

عضو شورا در پایان یادآور شد پل‌های عابر پیاده در راستای تسهیل در عبور و مرور ایمن عابرین پیاده و تامین امنیت جانی شهروندان در نقاط پرحادثه جانمایی می‌شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز