خبرگزاری کار ایران

مدیر کل راهداری کهگیلویه و بویراحمد به ایلنا خبرداد؛

سقوط بهمن، محور شبلیز زیلایی را مسدود کرده است

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۱۹۲۰

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کهگیلویه و بویراحمد از مسدود بودن محور ارتباطی شبلیز زیلایی بویراحمد بدلیل سقوط بهمن خبرداد و اظهار امیدواری کرد که بازگشایی این محور برف گیر تا پایان هفته جاری بازگشایی شود.

"عابد مُحمدی" در گفت و گو با ایلنا از یاسوج گفت که محور ارتباطی شَبلیز به زیلایی بویراحمد در استان کهگیلویه و بویراحمد بر اثر سقوط بهمن هم اکنون مَسدود و البته تمام تلاش راهداران براین است که این محور تا پایان هفته جاری بازگشایی شود.

وی از اعزام چندین دستگاه نقلیه سنگین لودر، گریدر و بلودوزر با هدف سرعت بخشی به عملیات بازگشایی محور ارتباطی شبلیز زیلایی بویراحمد هم خبرداد.

مُحمدی گفت: بیش از سه هزار کیلومتر جاده سخت گذر و کوهستانی در استان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد که از این میزان، ۲ هزار کیلومتر آن در مناطق روستایی است و در بارش‌های اخیر، بخش عمده ای از این راه‌ها بر اثر ریزش سنگ و رانش کوه هم مسدود شد.

به گزارش ایلنا، جاده شبلیز به زیلایی بویراحمد هشت کیلومتر طول دارد و مسیر تردد ۱۰ روستا است.

این محور روستایی از شهرستان لُردگان استان چهارمحال بختیاری و شهرستان مارگون استان کهگیلویه و بویراحمد هم اکنون درحال بازگشایی است و البته بدلیل ریزش بهمن، فعالیت بازگشایی به کُندی پیش می رود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز