خبرگزاری کار ایران

در یکصد وچهارمین جلسه شورای شهر شیراز؛

لایحه متمم بودجه ۱۸ هزار میلیارد تومانی شهرداری شیراز تصویب شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۱۱۶۲

یکصدوچهارمین جلسه شورای شهر شیراز با تصویب لایحه متمم بودجه ۱۸هزار میلیارد تومانی شهرداری شیراز همراه بود.

به گزارش ایلنا،  شهردار شیراز گفت: بودجه مصوب شورای اسلامی شهر شیراز در سال ۱۴۰۱،  ۱۵هزار و ۳۸۵ میلیارد تومان بود. 

به گفته محمدحسن اسدی؛ لایحه بودجه متمم را با توجه به نیازهای اساسی شهر، تعریف پروژه‌های مختلف و گشودن ظرفیت‌های متعدد درآمدی و تامین مالی، استفاده از ظرفیت ها و ابزارهای مختلف و جدید مالی، خدمت‌رسانی بیشتر، تحول و تغییر  در شهر و جهش عمرانی با مبلغ ۱۸ هزار میلیارد تومان در دی‌ماه امسال تقدیم شورای اسلامی شهر شیراز کردیم. 

وی با اشاره به بررسی‌های مختلفی که رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر بر روی این لایحه متمم انجام داده‌اند،  بیان کرد: این لایحه که با همت مدیران و کارکنان شهرداری تهیه شده، امروز با حمایت شورای اسلامی شهر شیراز به تایید و تصویب شورا رسید.

این مقام ارشد مدیریت شهری شیراز  ابراز امیدواری کرد: شاهد اقدامات خوبی  در این کلان‌شهر باشیم.

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز نیز در این راستا اظهار کرد: لایحه متمم بودجه ۱۴۰۱ شهرداری شیراز با رقم پیشنهادی به مبلغ ۱۸هزار میلیارد تومان با اصلاحات انجام شده‌، به تصویب رسید.

 مهدی طاهری گفت: این مبلغ با تغییراتی که عمدتا در بین ردیف‌های بودجه‌ای که مربوط به کمیسیون‌های "حمل‌ونقل، ترافیک و عمران" و "شهرسازی و معماری" بوده و بعد به صورت جزئی‌تر در سایر کمیسیون‌ها بوده است، اصلاح شده و در واقع ردیف دیون شهرداری کاهش پیدا کرد. 

وی تصریح کرد: سرجمع متمم بودجه مصوب ۱۴۰۱ به همان عدد پیشنهادی شهرداری شیراز یعنی ۱۸هزار میلیارد تومان ارتقا پیدا کرده و مصوب شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز