خبرگزاری کار ایران

رئیس کل دادگستری اردبیل:

اجرای قانون مهمترین مولفه موفقیت دستگاه‌ها است

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۹۹۳۰

رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: اجرای قانون مهمترین مولفه موفقیت دستگاه‌ها است که مکلف به اجرای صحیح، دقیق و شفاف قانون هستند.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام حسین کثیرلو آیین تکریم و معارفه بازرسان کل سابق و جدید استان اردبیل اظهار کرد: اجرای قانون مهمترین مولفه موفقیت دستگاه‌ها است که مکلف به اجرای صحیح، دقیق و شفاف قانون هستند.

وی با بیان اینکه سازمان بازرسی به عنوان یک دستگاه نظارتی باید دو شاخصه اصلی داشته باشدف افزود: اول اینکه سازمان بازرسی باید با مدیران تعامل و هم افزایی داشته باشد تا به مدیران چنین حسی نداشته باشند که سازمان بازرسی جلوی کار آنها را می‌گیرد.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل ادامه داد:دومین بحث اقتدار سازمان بازرسی در رصد، نظارت و برخورد با متخلفان است  ‌و مسلّماً قانومندی و انجام وظایف ذاتی از سوی دستگاه ها موجب پیشگیری  از تخلفات و آسیب‌ها است.

حجت الاسلام کثیرلو با گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر و تبریک ۲۲ بهمن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، گفت: حضور باشکوه مردم ولایی و حسینی استان در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن مورد تقدیر است.

وی در  ادامه با ارایه گزارشی از وضعیت استان گفت: استان اردبیل با ۱۸ حوزه قضایی مشغول ارایه خدمت قضایی به مردم است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز