خبرگزاری کار ایران

از امروز اجرا می شود؛

ممنوعیت ورود خودروهای شخصی به چهار خیابان اصلی همدان / خودروی متخلف ۱۰۶ هزار تومان جریمه می شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۷۷۳۷

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان گفت: ورود خودروی شخصی به مرکز شهر همدان از امروز دوشنبه ۱۷ بهمن ممنوع شد و خودروهای متخلف جریمه می شوند.

به گزارش ایلنا از همدان، سرهنگ فرخ جمالی بیان کرد: خودروهای شخصی اجازه ورود به چهار خیابان اصلی منتهی به میدان اصلی شهر شامل خیابان های باباطاهر، شهدا، عباس آباد و تختی را ندارند.

وی اضافه کرد: محدودیت تردد به این چهار خیابان واقع در رینگ نخست شهر همدان از ساعت هشت صبح تا ۱۳ و بعدازظهر از ساعت ۱۵ تا ۲۰ شب اعمال می شود.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان اظهار داشت: خیابان های باباطاهر، شهدا، عباس آباد و تختی به دوربین ثبت تخلف مجهز بوده و در صورت ورود خودروهای شخصی در ساعات محدودیت تردد، خودروی متخلف ۱۰۶ هزار تومان جریمه می شود.

سرهنگ جمالی افزود: تصویر ورود خودروهای شخصی به محدوده ترافیکی ثبت شده و جریمه آنها هر چند با تاخیر برای آنها از طریق پیامک ارسال می شود.

وی گفت: با همکاری شهرداری مسیرهای فرعی منتهی به این چهار خیابان مسدود می شوند تا رانندگان متخلف از مسیرهای فرعی به خیابان های یاد شده تردد نکنند.

وی افزود: با توجه به تردد تاکسی و اتوبوس در رینگ اول و اصلی شهر همدان، ورود خودروهای شخصی سبب بروز گره های ترافیکی شده بود همچنین با نزدیک شدن به ایام نوروز و خریدهای نوروزی میزان حجم ترافیک در این خیابان ها افزایش می یابد بنابراین برای پیشگیری از ترافیک، محدودیت تردد از امروز اعمال شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز