خبرگزاری کار ایران

استاندار تاکید کرد؛

ضرورت پیگیری مسائل و مشکلات بازنشستگان لرستان

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۶۹۸۲

استاندار لرستان بر لزوم پیگیری مشکلات و دغدغه‌های بازنشستگان در استان تاکید کرد.

به گزارش ایلنا ،  فرهاد زیویار در دیدار با جمعی از پیشکسوتان و بازنشستگان دستگاه‌های اجرایی کشوری و لشگری که به مناسبت دهه فجر و ولادت امام علی(ع)، انجام شد، اظهار داشت: پیشکسوتان و بازنشستگان استان، سالیان سال عمر بابرکت خود را وقف خدمت‌رسانی به استان کردند.

وی حمایت از کانون‌های بازنشستگی را اولویت کاری مجموعه ارشد استان برشمرد و گفت: کانون‌های بازنشستگی ازجمله کانون بازنشستگان نیروهای مسلح، شامل؛ سپاه، ارتش و نیروی انتظامی، کانون بازنشستگان آموزش و پرورش، دانشگاه علوم پزشکی که هرکدام بیش از هزار نفر را تحت پوشش قرار داده‌اند و برای حل مشکلات آنان در حد مقدورات تلاش خواهیم کرد.

زیویار با اشاره به اینکه معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری لرستان، به شکل ویژه پیگیر دغدغه‌ها و مشکلات کانون‌های بازنشستگی استان خواهد بود، اضافه کرد: امکانات زیادی در استان وجود دارد که تقریبا کم استفاده است و می‌توان از آن‌ها در جهت حمایت از کانون‌های بازنشستگی استفاده کرد.

استاندار لرستان با اشاره به اینکه استانداری لرستان یک سری اعتبارات را در قالب فصول مشخص و معین در اختیار دارد که از طریق برنامه و بودجه مشخص و اقدام می‌شود گفت: کمک‌های غیرمستقیم استانداری و تعیین مشوق‌های قانونی در قالب تملک و دارایی به برخی از ارگان‌ها از جمله؛ علوم پزشکی، سپاه و آموزش و پرورش در صورت حمایت از بازنشستگان انجام می شود.

وی افزود: در ازای مشوق‌های قانونی و کمک‌های انجام شده به دستگاه‌های اجرایی مربوطه، شرط تکریم پیشکسوتان لحاظ می‌شود و استمرار این کمک‌ها منوط به توجه بیشتر به این قشر خواهد بود.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز