خبرگزاری کار ایران

استاندار لرستان :

الگوی کشت با برنامه ریزی دقیق اجرایی شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۶۸۱۷

استاندار لرستان بر لزوم همکاری دستگاه‌های اجرایی برای اجرایی کردن این طرح در سطح استان تاکید کرد و گفت :الگوی کشت با برنامه ریزی دقیق اجرایی شود.

به گزارش ایلنا ، فرهاد زیویار در جلسه الگوی کشت و ستاد تنظیم بازار استان با تاکید بر اینکه الگوی کشت در دستور کار تمامی دستگاه های اجرایی مرتبط، به عنوان یک راهبرد اقتصادی به منظور تامین امنیت غذایی و منابع موجود قرار گیرد ، اظهار داشت  : اجرای طرح الگوی کشت اقدامی اساسی به شمار می آید که لازم است تمامی دستگاههای اجرایی با همکاری فرمانداری ها ضمن لحاظ تمام ظرفیت‌ها به تفکیک شهرستانی مانند ذخایر آبی، نسبت به اجرایی کردن آن اهتمام ویژه داشته باشند.

وی افزود: به منظور اجرای دقیق این طرح ضرورت دارد برنامه ریزی ها در بازه های زمانی کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت در نظر گرفته شود و بر اجرای آنها نظارت تمام وقت صورت پذیرد.

استاندار لرستان اظهار کرد: الگوی کشت طرحی جامع است که در آن انتفاع عموم مردم به خوبی دیده شده و با اجرای آن از بروز خسارت های احتمالی نیز جلوگیری خواهد شد.

زیویارتاکید کرد: آموزش و ارائه برنامه های دقیق آموزشی به کشاورزان در رابطه با الگوی کشت یکی از مهم‌ترین اقداماتی است که دستگاه های اجرایی با هماهنگی یکدیگر آن را با لحاظ وضعیت شهرستانها اجرایی کنند.

استاندار لرستان در ادامه با اشاره به دیگر دستور کار جلسه امروز گفت: تهیه میوه شب عید و سایر مایحتاج مردم در این ایام یکی دیگر از اقدامات مهمی است که نظارت بر اجرای دقیق آن بر عهده ستاد تنظیم بازار قرار دارد.

زیویار بیان کرد: بخش خصوصی نقش مهمی در تامین مایحتاج شب عید به ویژه میوه برعهده دارد و لازم است در رابطه با تهیه، ذخیره و توزیع آن در ایام پایانی سال دستگاه‌های اجرایی ذیربط نظارت‌ها را به صورت مستمر انجام دهند.

وی یادآور شد: با توجه به گزارش ارائه شده در این جلسه وضعیت ذخیره اقلام مورد نیاز بازار استان برای ایام پایانی سال کاملاً مناسب است و بخشی از مواد به صورت ذخیره نیز در نظر گرفته شود تا در صورت کمبود سریعاً به بازار تزریق و نیاز مردم تامین شود .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز