خبرگزاری کار ایران

معاون امور بندری و دریانوردی هرمزگان خبرداد؛

تخلیه نگله 254 تنی در بندر شهید رجایی با بهره‌گیری از کرین بارج

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۲۴۸۹

معاون امور بندری و اقتصادی بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: برای نخستین بار با بهره‌گیری از یک دستگاه کرین بارج، یک نگله فوق سنگین254 تنی در بندر شهید رجایی تخلیه شد.

به گزارش ایلنا، منصور خرمشکوه افزود: عملیات تخصصی تخلیهیک نگله وارداتی فوق سنگین به تناژ 254 در حوضچه فاز سوم بندر شهید رجایی با استفاد از یک دستگاه کرین بارج با موفقیت انجام شد.

وی ادامه داد: نگله مذکور دارای  23 متر طول، پنج متر عرض و 3.90 متر ارتفاع، یک مبدل گرمایشی و متعلق به شرکت پتروشیمی شیراز است.

معاون امور بندری و اقتصادی بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: این محموله بعد از انجام فرآیندهای اسنادی برای استفاده به شیراز منتقل خواهد شد.

به گفته خرمشکوه: تا پیش از استقرار و بهره‌برداری از این کرین بارج، جهت تخلیه نگله‌های سنگین وزن ورودی به بندر از جرثقیل‌های موجود در دیگر بنادر استفاده می‌شد که این امر صرف زمان زیاد و هزینه‌های سنگینی را در پی داشت.

خرمشکوه خاطر نشان کرد: با استقرار این کرین بارج ضمن صرفه‌جویی در هزینه‌ها، عملیات تخلیه نگله‌های حجیم شتاب بیشتری خواهد گرفت.

از این کرین بارج در عرصه صنایع فراساحلی از جمله جکت‌های نفتی و طرح‌های سالویچ (خارج سازی مغروقه‌ها) نیز استفاده می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز