خبرگزاری کار ایران

جانشین فرمانده انتظامی استان خبر داد؛

کشف 174 کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیسی قزوین و شیراز

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۰۸۲۷

فرمانده انتظامی استان قزوین از کشف 174 کیلو و 600 گرم تریاک در عملیات مشترک ماموران مبارزه با مواد مخدر قزوین و استان فارس خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار علی ابراهیمی در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با اقدامات اطلاعاتی و فنی یک نفر از قاچاقچیان مواد مخدر را در شهرستان شیراز که اقدام به نگهداری مقادیر قابل توجهی تریاک کرده بود، شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی استان قزین افزود: ماموران در ادامه اقدامات خود برای دستگیری این متهم، پس از شناسایی دقیق مخفیگاه و نحوه فعالیت آن، هماهنگی‌های لازم با پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس را انجام دادند، که ماموران در بازرسی از محل شناسایی شده، مواد مخدر را کشف و یک نفر را دستگیر کردند.

وی با اشاره به اینکه متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضایی معرفی شد، خاطرنشان کرد: مبارزه با سوداگران مرگ به صورت شبانه روزی و فارغ از هر مرز جغرافیایی در کشور در دستور کار ماموران پلیس قرار داشته و شهروندان می‌توانند در صورت آگاهی از هرگونه مورد مشکوک در این خصوص مراتب را از طریق پل ارتباطی 110 به پلیس اطلاع دهند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز