خبرگزاری کار ایران

استاندار لرستان :

مصرف عمومی گاز در استان نزدیک به ۱۱ میلیون متر مکعب است

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۹۹۸۶

استاندار لرستان با اشاره به شرایط مطلوب مصرف گاز ، گفت :مصرف عمومی گاز در استان نزدیک به ۱۱ میلیون متر مکعب است .

به گزارش ایلنا ،  فرهاد زیویار در بازدید از سیستم مانیتورینگ و پایش لحظه ای فشار گاز در ایستگاه های تقلیل فشار سطح استان اظهار داشت : زیرساخت های انرژی از جمله حوزه گاز در استان مطلوب و شرایط خوبی در این خصوص فراهم شده است . 

وی افزود : زیرساخت های لرستان در حوزه رفاهیات گاز و سایر منابع انرژی نسبت به بسیاری از استان های کشور بهتر است اما با وجود این شرایط مردم باید به منظور کمک به سایر استان ها و مناطق کشور، در مصرفه گاز صرفه جویی کنند.

استاندار لرستان با بیان اینکه هم اکنون وضعیت تمام شهرستان های استان خوب و مصرف عمومی گاز نزدیک به ۱۱ میلیون متر مکعب است ادامه داد: اولویت مصرف، گاز خانگی است که به همین منظور در برخی موارد تعطیلی کارخانجات در دستور کار قرار گرفت و انتظار می رود با رعایت الگوی مصرف، این واحدها دوبار وارد مدار شوند.

زیویار با اشاره به اینکه ایجاد این زیرساخت ها در دوران بعد از انقلاب اسلامی قابل قیاس با دوران پیش از آن نیست افزود: پوشش گازرسانی شهری لرستان ۹۸.۵ درصد و پوشش گاز روستایی استان ۹۵ درصد می باشد و زیرساخت های استفاده از سوخت دوم نیز فراهم است.

استاندار لرستان با تاکید بر مدیریت مصرف انرژی، افزود: اکنون با وجودشرایط نسبتا خوب استان، نیروگاه سیکل ترکیبی از سوخت دوم استفاده می کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز