خبرگزاری کار ایران

استخر کارگران اردکان یزد با حضور وزیر تعاون افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۹۴۸۰

استخر مجموعه فرهنگی، ورزشی و رفاهی کارگران اردکان یزد روز جمعه با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد در آیین افتتاح این استخر گفت: در سفر رئیس جمهور به استان یزد در آذرماه سال گذشته ۱۸۰ میلیارد ریال برای تکمیل استخر سرپوشیده کارگران شهرستان اردکان، سالن ورزشی شماره یک شهرستان یزد و مجموعه ورزشی کارگران شهرستان ابرکوه به این اداره کل اختصاص یافت که تاکنون ۱۷۸ میلیارد ریال برای طرح‌های مذکور تخصیص یافته است.

محمدرضا فلاحتی افزود: عملیات ساخت این طرح از سال ۱۳۸۹ آغاز شد. طرح با زیربنای یک هزار و ۹۰۰ مترمربع دارای امکاناتی نظیر سالن بدنسازی، رستوران و کافی شاپ، سونای خشک و بخار، جکوزی گرم و سرد، استخر کودکان و استخر بزرگسالان است.

وی تصریح کرد: روند تکمیل این طرح با وجود گذشت بیش از ۱۱ سال از آغاز عملیات عمرانی آن در دولت سیزدهم با تخصیص اعتبارات سفر ریاست جمهوری به یزد در آذرماه سال قبل، سرعت مضاعف گرفت.

این مقام مسئول ادامه داد: این طرح با جذب و هزینه کرد ۴۱ میلیارد ریال از اعتبارات سال ۱۴۰۰ و تخصیص ۳۴ میلیارد ریال از اعتبارات سال ۱۴۰۱ از محل تسهیلات سفر، همچنین جذب و هزینه کرد ۴۸ میلیارد ریال از محل تسهیلات ماده ۵۶ در دولت سیزدهم آماده بهره برداری شد.

فلاحتی با بیان اینکه تاکنون برای احداث این استخر بیش از ۱۷۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است گفت:۱۲۳ میلیارد ریال از این اعتبار در دولت سیزدهم تخصیص یافته است.

به گزارش ایلنا، استخر کارگران اردکان یزد با ظرفیت ۱۵۰ نفر در هر سانس پذیرای کارگران و مردم شریف اردکان و شهرستان‌های همجوار خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز