خبرگزاری کار ایران

صبح امروز ؛

رئیس جمهور وارد یزد شد/آ غاز عملیات پروژه انتقال آب از دریا به یزد مهم‌ترین برنامه رئیسی

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۹۱۱۹

حجت الاسلام سیدابراهیم رئیسی صبح پنجشنبه به همراه جمعی از اعضای هیأت دولت وارد فرودگاه شهید صدوقی شد و مورد استقبال مسئولان قرار گرفت.

 به گزارش خبرنگار ایلنا از یزد، سیدابراهیم رئیسی در بدو ورود خود در جمع رسانه ها با بیان اینکه پیگیری مصوبات دور اول سفر از جمله اهداف دومین سفر استانی است گفت:‌ در این سفر قرار است مشکلات و مسائل شهرهای مختلف استان یزد را به صورت میدانی بررسی و برای رفع آنها برنامه‌ریزی کنیم.

وی افزود: دور اول سفر به دلیل شرایط کرونایی موفق به دیدار مردمی نشدم اما در این سفر دو روزه حتماً دیدارهای مردمی در کنار جلسات خواهیم داشت تا بخشی از دین خود را به مردم شهید داده استان یزد ادا کنیم.

رئیس جمهور همچنین بیان کرد: در این سفر هم مصوبات دور قبل و هم نیازهای استان را در قالب مصوبات جدید پیگیری خواهیم کرد.

وی افزود: تلاش می‌کنیم با حضور در مناطق غیربرخوردار از نزدیک مسائل مردم این مناطق را پیگیری کنیم.

رئیسی ادامه داد: قبل از سفر جلسات متعددی با اقشار مختلف، مسئولان، نمایندگان مجلس و … دیدار داشتم و دیدگاه‌ها و نظرات و نیازهای استان را دارم و امیدواریم با این سفر بتوانیم آنچه دغدغه‌های مردم است را دنبال کنیم و بخشی از این دغدغه‌ها را در همین سفر پیگیری کنیم.

رئیسی بیان کرد: مردم یزد همیشه با خدا و با سختکوشی زندگی کرده‌اند و امیدواریم بعد از این هم بتوانیم شاهد این جلوه‌ها باشیم.

به گزارش ایلنا، رئیسی در جریان سفر دو روزه خود به استان یزد، شهرستان‌های یزد، مهریز، بافق و خاتم را مقصد سفرهای شهرستانی خود قرار داده است.

آغاز عملیات  پروژه انتقال آب از دریا مهم‌ترین برنامه آیت‌الله رئیسی در این سفر دو روزه است.

در این سفر، بیش از ۱۷۰ واحد طرح نهضت ملی مسکن در استان به بهره‌برداری می‌رسد و عملیات اجرایی واگذاری اراضی طرح نهضت ملی مسکن به مردم به صورت ویلایی آغاز می‌شود.

افتتاح رسمی پروژه خط پدافندی آب یزد، بهره‌برداری از پروژه‌های مختلف در حوزه برق و افتتاح طرح بزرگ صنعتی فولاد در بافق نیز از دیگر برنامه‌های سفر رئیس جمهور است.

رئیسی علاوه بر دیدار عمومی با مردم یزد در میدان تاریخی امیرچخماق در صبح امروز، فردا جمعه در سفر به خاتم با مردم این شهرستان نیز دیدار خواهد داشت.

انتهای پیام/

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز