خبرگزاری کار ایران

نماینده مجلس :

بیمارستان کوثر از مطالبات مهم بازنشستگان و جامعه کارگری بروجرد است

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۹۱۸۰

نماینده مجلس در شورای اسلامی بروجرد گفت : :بیمارستان کوثر یکی از مطالبات مهم بازنشستگان و جامعه کارگری این شهرستان است .

به گزارش ایلنا ، عباس گودرزی روز پنجشنبه در حاشیه بازدید رییس سازمان تامین اجتماعی کشور از بیمارستان کوثر بروجرد با بیان اینکه بیمارستان کوثر یکی از ‌پروژه‌های بهداشتی و درمانی در دست اجرا در این شهرستان است ، اظهار داشت :هم‌اکنون این پروژه دارای پیشرفت بیش از ۹۶ درصدی است که امیداوریم به زودی تکمیل، تجهیز و به بهره‌برداری برسد.

وی افزود: حدود سه برابر افزایش مساحت درمانی در این بیمارستان وجود دارد تا با تمام استانداردهای درمانی مورد استفاده بازنشستگان، کارگران و عموم‌مردم باشد.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی گفت: بیمارستان کوثر یکی از مطالبات مهم بازنشستگان و جامعه کارگری شهرستان بروجرد است که انتظار می رود زودتر آماده ارائه خدمت به همشهریان قرار بگیرد.

گودرزی ادامه داد: با بهره برداری از این طرح درمانی فرصت های شغلی بسیاری برای شهروندان بروجردی فراهم خواهد شد.

وی یادآور شد: امیدواریم در سفر رییس سازمان تامین اجتماعی کشور به شهرستان بروجرد، موضوع بازسازی اداره تامین اجتماعی شهرستان براساس استانداردهای روز بررسی و پیگیری شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز