خبرگزاری کار ایران

رئیس هیأت مدیره شرکت شهر صنعتی البرز:

رفع فوری مشکلات تصفیه خانه شهر صنعتی البرز نیازمند حمایت استانی است

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۷۷۴۴

رئیس هیأت مدیره شرکت شهر صنعتی البرز گفت: رفع مشکلاتی که در چندین سال گذشته به دلایل مختلف مغفول مانده، از اراده شرکت شهر صنعتی البرز به تنهایی خارج بوده و همت همه دست اندر کاران استانی را می‌طلبد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، حجت الاسلام مسعود خمسه‌ای در بازدید رئیس کل دادگستری استان از تصفیه خانه شهر صنعتی البرز با تاکید بر تلاش شبانه روزی مدیران شرکت شهر صنعتی البرز جهت رفع فوری مشکل انتقال پسماند، اظهار کرد: مدیران شرکت در جلسات مختلف با مدیران ارشد استانی و شهرستانی و ادارات مرتبط، به ارائه برنامه‌های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت برای رفع این معضل پرداخته‌اند.

رئیس هیأت مدیره شرکت شهر صنعتی البرز ادامه داد: این یک فرصت ارزشمند است که می‌توان با همکاری شرکت‌های دانش بنیان و تبدیل پسماند خشک به محصولی که باعث سودآوری و درآمد پایدار شود، در جهت خدمت رسانی به مردم و صنایع مستقر بهره برد.

در پایان این بازدید ریاست دستگاه قضایی استان نیز ضمن مشاهده و تصدیق مشکلات موجود بر همراهی و حمایت دستگاه قضایی در کنار دیگر مسئولین استان و شهرستان برای رفع این مشکل و ارتقاء خدمت رسانی به مردم تاکید کرد.

همچنین گزارش مفصلی از مشکلات موجود در خصوص پسماند و انباشت بی رویه آن در محوطه تصفیه خانه ارائه شد.

در این بازدید حجت الاسلام مهدوی، امام جمعه الوند، مصطفی غفوری، فرماندار شهرستان البرز، وحید زرگر، معاون برنامه ریزی فرمانداری، ابراهیم احمدی، رئیس دادگستری شهرستان البرز، حجت السلام محمدزاده، دادستان شهرستان البرز، کشت پرور رئیس اداره محیط زیست شهرستان البرز و محمد رحیمی معاونت اجرایی شرکت شهر صنعتی البرز حضور داشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز