خبرگزاری کار ایران

رییس کل دادگستری استان اصفهان:

کسر ۶۲ هزار پرونده از پرونده‌های معوقه دادگستری استان اصفهان

asdasd
کد خبر : ۲۵۱۴۴۴

این اقدامات را در راستای هرچه بهتر معرفی کردن استان اصفهان و بالا بردن جایگاه ویژه این استان موثر است.

رییس کل دادگستری استان اصفهان، با اشاره به تلاش‌ها و زحمات شبانه روزی کارکنان دستگاه‌های قضایی استان، کوتاه کردن زمان رسیدگی به عدالت را از ثمرات این تلاش‌ها دانست و نبودن اطاله دادرسی را در سازمان قضایی از مصادیق آن برشمرد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، احمدخسروی وفا، با اشاره به اینکه بعضی از اقدامات مدیران کل سازمان های وابسته به دستگاه قضایی استان ابتکاری است افزود: این اقدامات را در راستای هرچه بهتر معرفی کردن استان اصفهان و بالا بردن جایگاه ویژه این استان موثر است.

خسروی وفا کسر۶۲هزار پرونده از پرونده های مانده سال های گذشته را خدمت بزرگی به مردم این استان خواند و آن را توفیق بزرگی در جهت خدمت رسانی به مردم بزرگوار اصفهان دانست.

رییس شورای قضایی استان در بخش دیگری از سخنانش رسیدن به سه موضوع مهم ۱ - برخورد قاطع با پرونده های جنایی و تجاوز کنندگان به نوامیس مردم که در این زمینه مصداق و نمونه اصلی رسیدگی سریع و اجرای حکم پرونده موسوم به حادثه گلپایگان بود که ظرف ۲۵ روز منجر به اجرای حکم شد. ۲ –رسیدگی فوق العاده با مباحثزمین خواری و ۳ - برخورد قاطع با پدیده شوم و زشت مواد مخدر را در سرلوحه کار دستگاه قضایی استان معرفی کرد.

خسروی وفا در پایان سخنانش تعامل با مسئولین استان به ویژه نماینده معظم ولی فقیه و استاندار و اعضای شورای تامین استان را تعاملی مثبت و سازنده برشمرد و این تعامل را در رسیدگی به وحدت کلمه خوب ارزیابی کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز