خبرگزاری کار ایران

با حضور وزیر کشور؛

عملیات اجرایی طرح شبکه جمع‌آوری و خط انتقال فاضلاب شهر رضویه آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۶۶۹۱

خراسان رضوی عصر امروز ۱۵ دی ماه عملیات اجرایی طرح شبکه جمع‌آوری و خط انتقال فاضلاب شهر رضویه با حضور وزیر کشور و برخی از مسئولین استانی آغاز شد.

به گزارش ایلنا از مشهد، احمد وحیدی عصر امروز ۱۵ دی ماه در مراسم آغاز عملیات اجرایی طرح‌ شبکه جمع‌آوری و خط انتقال فاضلاب شهر رضویه که در محل سالن اجتماعات آموزش و پرورش این شهر برگزار شد، اظهار کرد: مشکل کمبود آب و استفاده نادرست از پساب‌ها دو عامل اصلی برای اجرای طرح‌های آبرسانی و جمع‌آوری آب‌های سطحی فاضلاب است.

وی افزود: با اجرای این طرح کل شهر رضویه که در حاشیه شهر مشهد قرار دارد تحت پوشش شبکه جمع‌آوری و خط انتقال فاضلاب قرار می‌گیرد. اجرای طرح‌های آبرسانی و جمع‌آوری آب‌های سطحی فاضلاب در حاشیه شهرها بسیار حائز اهمیت است. مشکلات در حاشیه شهرها سبب آسیب در مرکز شهر خواهند شد. این پروژه حسن خوبی که دارد این است که تامین اعتبار مالی شده است و به سرعت به اتمام خواهد رسید.

وحیدی بیان کرد: پیشنهاد شده که شهر رضویه به شهرستان تبدیل شود. این شهر بیش از ۱۶۰ هزار نفر جمعیت دارد و این مساله طبق استانداردهای شهرستانی در استانداری باید بررسی و مورد تایید واقع شود، سپس به وزارت کشور ارسال و مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

وزیر کشور تصریح کرد: تمام مردم و مسئولان باید خودشان را خدمتگزار نظام بدانند و مسئولان نیز خود را خادم مردم بدانند و با این رویکرد خدمت کنند. بیشتر اقدامات به دلیل عدم خدمت جهادی به تعویق می‌افتد. دشمن به دنبال همین گسستگی اجتماعی و تفرقه‌اندازی بین مردم و دولت است. نباید به دشمن اجازه بدهیم تا بین مردم و دولت خلل ایجاد کند. این خوب است که استاندار و فرماندار در مشهد مسائل استان و شهرستان مشهد را بررسی کرده‌اند و موضوعات مهم را در دستور کار قرار داده‌اند.

در پایان این مراسم اجرای پروژه شبکه جمع‌آوری و خط انتقال فاضلاب شهر رضویه به میزان ۳۰/۸ کیلومتر در ایستگاه پمپاژ فاضلابی با ظرفیت ۳۳۰۰ مترمکعب در شبانه‌روز با اعتبار ۱۲۰۰ میلیارد ریال به صورت ویدئو کنفرانس آغاز شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز