خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم آذربایجان غربی در گفت و گو با ایلنا:

انتصاب مدیر غیر بومی برای جهاد کشاورزی استان صدمات جبران ناپذیری به بار می آورد

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۵۰۰۰

نماینده مردم ارومیه در مجلس با انتقاد از اصرار مقام ارشد استان برای انتصاب مدیرغیر بومی در جهاد کشاورزی استان تصریح کرد: انتصاب مدیر غیر بومی در جهاد کشاورزی استان صدمات جبران ناپذیری به بار خواهد آورد.

حجت الاسلام سید سلمان ذاکر در گفت و گو با ایلنا،با انتقاد از استاندار آذربایجان غربی به جهت اصرار در انتصاب مدیر غیر بومی در حساس ترین سازمان استان گفت: با وجود نیروی‌های توانمند، متخصص،دلسوز و بومی استان؛ و به رغم تاکید مسئولان برانتصاب مدیرانی که با فرهنگ، آداب  و رسوم مناطق تحت مسئولیت شان آشنا باشند ، ضرورت ندارد مدیرکل جهاد کشاورزی از نیروهای خارج از استان انتخاب و منصوب شود.

وی افزود: جهاد کشاورزی از ادارات حساس و مهم به جهت ظرفیت‌های کشاورزی استان بوده   به اقتصاد و معیشت مردم و البته چالش‌های پیش رو در خصوص مدیریت الگوی کشت به جهت احیای دریاچه ارومیه گره خورده است و قطعا یک مدیر غیربومی اشرافیت لازم را در این خصوص نخواهد داشت.

ذاکر خواستار تجدیدنظر در گماردن افراد غیربومی در مسند مدیرکلی جهاد کشاورزی استان وسایر ادارات استان شد و گفت: یک انتخاب اشتباه در این بخش می‌تواند صدمات جبران ناپذیری به‌بار آورد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز