خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راه استان:

محدودیت ترافیکی در جاده قزوین-رشت اعمال شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۳۳۲۲

رئیس پلیس راه استان قزوین از اعمال محدودیت ترافیکی در جاده قدیم قزوین-رشت خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، سرهنگ فرهاد ذاکری منش با اعلام این خبر گفت: با توجه به تعطیلات پیش رو در اواخر هفته جاری و برای کنترل ترافیک و ایمنی جاده ها، تردد وسایل نقلیه سنگین نظیر کامیون ها و تریلی ها به جز حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی در جاده قدیم قزوین - رشت برای امروز، پنجشنبه و جمعه هفته جاری ممنوع اعلام شد.

رئیس پلیس راه استان قزوین ساعت منع تردد وسایل نقلیه سنگین در روزهای یاد شده را از ساعت ۸ تا ۲۴ اعلام و تصریح کرد: منع تردد برای وسایل نقلیه یاد شده در مسیرهای رفت و برگشت است.

سرهنگ ذاکری منش یادآور شد: رانندگان و شهروندان توجه داشته باشند که سامانه بارشی که از اوایل هفته جاری سطح بسیاری از مناطق کشور از جمله استان قزوین را فرا گرفته همچنان در ارتفاعات قزوین فعال بوده و توصیه می شود تا از سفرهای غیرضروری در اواخر هفته جاری خودداری کنند.

این مقام انتظامی تاکید کرد: رانندگان در صورت سفر ضمن اطمینان از سلامت فنی خودرو خود، تجهیزات زمستانی به خصوص زنجیر چرخ را به همراه داشته باشند و در طول سفر نیز فاصله طولی را رعایت و با ماموران پلیس راه و راهداری مستقر در جاده ها همکاری لازم را در مواقع ضروری داشته باشند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز