خبرگزاری کار ایران

مدارس برخی از شهرستان‌های استان مرکزی روز یکشنبه غیرحضوری شد/فعالیت ادارات با یک ساعت تاخیر

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۲۴۸۱

ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان مرکزی با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد مدارس برخی از شهرستان‌های این استان روز یکشنبه به دلیل برودت هوا و لغزندگی معابر به صورت غیر حضوری برگزار و فعالیت ادارات با یک ساعت تاخیر آغاز می‌شود.

به گزارش ایلنا و به نقل از ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان مرکزی، تمامی مقاطع تحصیلی شهرستان شازند و بخش نوبران شهرستان ساوه به علت برودت هوا، یخبندان، لغزندگی معابر و پیش بینی اداره کل هواشناسی استان مبنی بر کاهش دما در نوبت صبح به صورت غیر حضوری است.

در این اطلاعیه افزوده شده‌است: مقطع ابتدایی شهرستان اراک و خمین روز یکشنبه به صورت غیرحضوری و مقطع متوسطه اول و دوم با یک ساعت و نیم تاخیر در نوبت صبح فعالیت خواهند داشت.

در این اطلاعیه خاطرنشان شده‌است: تمامی مقاطع تحصیلی شهرستان های کمیجان، خنداب، محلات، دلیجان و بخش خرقان زرندیه در نوبت صبح فعالیت خود را با یک ساعت و نیم تاخیر آغاز می کنند.

در این اطلاعیه ادامه داده شده‌است: همچنین ادارات و بانک های شهرستانهای اراک، شازند، خمین، خنداب و کمیجان با یک ساعت تاخیر آغاز به کار خواهند کرد.

در این اطلاعیه از مردم استان مرکزی خواسته شد برای جلوگیری از افت فشار شبکه و قطعی احتمالی گاز، نسبت به صرفه جویی در مصرف انرژی همکاری لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز