خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی تاکید کرد؛

ارتقای شاخص های درمانی پلی‌کلینیک تامین اجتماعی سبزوار

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۹۴۷۲

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: ارتقای شاخص های درمانی پلی‌کلینیک تامین اجتماعی سبزوار در حوزه تامین تجهیرات بیشتر و به‌کارگیری پزشکان متخصص مدنظر این سازمان است.

به گزارش ایلنا از مشهد، میرهاشم موسوی روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از پلی کلینیک تامین اجتماعی سبزوار به خبرنگاران اظهار داشت: ارائه خدمات درمانی در این مرکز مطلوب است اما همچنان کاستی هایی در آن وجود دارد.

وی افزود: یکی از نیازهای پلی کلینیک تامین اجتماعی سبزوار، جذب پزشکان متخصص بیشتر است که مقرر شد این مشکل با همکاری دانشگاه علوم پزشکی سبزوار برطرف شود.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: همچنین تامین تجهیزات مورد نیاز به ویژه راه اندازی دستگاه اکو قلب یکی دیگر از این موارد است که پیگیری های لازم در این باره صورت گرفته است.

موسوی افزود: در مورد خرید تجهیزات پزشکی نیز بنا شد دانشگاه علوم پزشکی این موضوع را پیگیری کند و تامین مالی آن از طریق تسهیلات بانک رفاه کارگران که از مجموعه های تامین اجتماعی است، در اختیار این دانشگاه قرار گیرد.

وی ادامه داد: خدمات بستری به بیمه شدگان تامین اجتماعی در مناطقی که بیمارستان تامین اجتماعی نیز دایر نیست، ارائه می شود و بیمه شدگان نیازمند بستری از تمامی خدمات درمانی به صورت رایگان بهره مند می شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز