خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا، مطرح شد؛

تشدید نظارت بر بازار شب یلدا در آذربایجان غربی با ۴۵ اکیپ بازرسی

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۹۴۱۰

مدیر توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی ۴۵ اکیپ بازرسی قرارگاه امنیت غذایی جهاد کشاورزی در استان وظیفه نظارت بر بازار شب یلدای این استان را برعهده دارند.

نادر رحیمی در گفت وگو با  ایلنا، اظهار داشت: طرح تشدید نظارت و بازرسی بر بازار اقلام پر مصرف شب یلدا با بهره‌گیری از سازمان صنعت معدن تجارت، اتاق اصناف، اتحادیه های مربوطه  و تعزیرات حکومتی در استان در قالب گشت‌های مشترک انجام می شود.

وی افزود: قیمت و کیفیت کالاهای اولویت دار شامل هنداونه، میوه، آجیل، شیرینجات که مصرف بیشتری در شب یلدا دارند در این طرح بازرسی و با متخلفان برخورد می شود.

مدیر توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی هدف از اجرای این طرح را  جلوگیری از افزایش غیرمنطقی قیمت ها توسط افراد سودجو عنوان کرد و گفت: ۴۵ اکیپ در سطح استان وظیفه نظارت بر بازار شب یلدا را بر عهده دارند که از این تعداد ۱۲ اکیپ در مرکز استان است.

وی با بیان اینکه، اصناف مکلف به درج قیمت و صدور فاکتور به مشتریان و نیز ارائه فاکتور خرید به بازرسان جهت کنترل قیمت ها هستند گفت: در غیر اینصورت تحت عنوان واحد متخلف به مراجع قانونی و نظارتی معرفی خواهند شد.

رحیمی، با بیان اینکه تمامی اقلام مورد نیاز مردم به وفور در بازار موجود است از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف واحدهای صنفی از جمله، گرانفروشی، ارائه ندادن فاکتور و امتناع از درج قیمت مراتب را با شماره تلفن ۱۸۶۶ جهاد کشاورزی، ۱۲۴ سازمان صمت یا ۱۳۵ تعزیرات حکومتی  گزارش دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز