خبرگزاری کار ایران

یک مسئول:

کارخانه سرم سازی در کردستان احداث می شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۸۵۵۱

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی کردستان از احداث کارخانه سرم سازی در استان خبرداد و گفت: با راه اندازی کارخانه سرم سازی شاهد تحول در صنعت داروسازی و اشتغال زایی در این حوزه خواهیم بود.

به گزارش ایلنا، هومن قصری همچنین موافقت اصولی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با تأسیس دانشکده داروسازی در دانشگاه علوم پزشکی کردستان را نویدبخش آینده‌ای روشن در راستای ارتقای خدمات دارویی به هم استانی‌ها دانست.

وی در ادامه گفت: با تلاش بازرسان حوزه مدیریت دارویی این معاونت به همراه نمایندگان سازمان‌های بیمه‌گر و اداره کل تعزیرات در مدت سه روز از ۲۰۹ داروخانه بخش خصوصی با هدف بهبود وضعیت کمبود آنتی بیوتیک‌های اطفال بازدید و بازرسی به عمل آمد.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی کردستان افزود: این بازدیدها با هدف بهبود وضعیت کمبود آنتی بیوتیک‌های اطفال به عمل آمد و با هماهنگی‌های صورت گرفته مشکلات شناسایی شده، کاهش یا حذف شد.

قصری با اشاره به پرداخت مساعدت‌های مالی به بیماران خاص، مزمن و صعب العلاج از سوی دانشگاه علوم پزشکی کردستان، اظهار داشت: با توجه به ابلاغیه‌ سازمان غذا و داروی کشور از تاریخ ۱۶ آذرماه مجرای پرداخت این مساعدت‌ها، سازمان بیمه سلامت خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز