خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه بین‌المللی امام‌خمینی(ره) مطرح کرد؛

استفاده از ظرفیت دانشجویان خارجی برای توسعه صنعت گردشگری قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۸۰۵۹

رئیس دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) گفت: از ظرفیت دانشجویان خارجی دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) برای توسعه صنعت توریسم و گردشگری و پویایی اقتصاد شهری استفاده شود.

به گزارش ایلنا، سید علی قاسم‌زاده در نشست با اعضای شورا و شهردار قزوین گفت: شهر قزوین دارای سابقه‌ای فرهنگی و تاریخی درخشان است و در برنامه‌ریزی‌های مدیریتی باید این پیشنیه مورد توجه قرار گیرد و به بنیان‌های تاریخی و فرهنگی شهر اهمیت داده شود.

وی عنوان کرد: شهرداری قزوین می‌تواند از ظرفیت آزمایشگاه شبیه سازی ترافیک این دانشگاه، پژوهشگران و اساتید در راستای رفع مشکلات شهری استفاده کند که متاسفانه این موضوع مغفول مانده است؛ می‌توان با انعقاد تفاهم نامه‌های مشترک گام‌های موثری در راستای استفاده از ظرفیت دانشگاه‌های استان به ویژه دانشگاه بین المللی در جهت حل مشکلات و چالش‌های مدیریت شهری بهره برد.

این مسئول ادامه داد: همچنین پیشنهاد می‌شود مجموعه سنگ‌های خاص معدنی که در اختیار شهرداری است به این دانشگاه سپرده شود و علاوه بر برگزاری نمایشگاه و حفاظت از سنگ‌ها، اقدامات پژوهشی و تحقیقاتی نیز روی آن‌ها صورت گیرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز