خبرگزاری کار ایران

استاندار مطرح کرد؛

خلع ید معادن غیرفعال خراسان رضوی در آینده نزدیک/ داوطلبان محلی در اولویت واگذاری معادن هستند

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۷۳۱۳

استاندار خراسان رضوی گفت: هیچ کدام از معادن استان نباید بلاتکلیف و راکد بمانند، معادن یا باید فعال باشند و یا خلع ید خواهند شد.

به گزارش ایلنا از مشهد، یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی در کارگروه اشتغال شهرستان مرزی صالح آباد گفت: در این شهر، همه معادن غیرفعال، یک ماه فرصت دارند تا تعیین تکلیف شوند. در واگذاری معادن و فعال سازی آنها، داوطلبان و سرمایه گذاران محلی و بومی در اولویت هستند.

وی با بیان این که حل مشکلات مردم نیازمند پیگیری مستمر و منسجم مدیران محلی است، افزود: همه باید تلاش کنیم تا از مشکلات مردم گره گشایی کنیم.

 استاندار خراسان رضوی همچنین در جمع علمای شیعه و اهل سنت شهرستان صالح آباد گفت: برای سرمایه‌گذاری در استان و ایجاد اشتغال مولد هیچ مشکلی نداریم و از همه سرمایه‌گذاری ها حمایت همه جانبه می‌شود.مشکلات و نیازمندی های شهرستانهای استان مشخص است و برای برطرف کردن آنها پیگیر هستیم.

وی با بیان این که حل مشکلات نیازمند اولویت بندی است افزود: حضور مردم در حل مشکلات بسیار با اهمیت است و همه باید متحد و کنار هم باشیم.

در این دیدار، ضعیف بودن پوشش آنتن دهی شبکه های تلویزیونی صدا و سیما، تنش‌های آبی، درخواست برای استقرار برخی نهادهای فرهنگی از جمله اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، تبلیغات اسلامی و اشتغال از جمله مسایلی بود که توسط امامان جمعه شیعه و اهل سنت مطرح شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز